גאורגיה, טיול משפחות, פארקי מים בגאורגיה, כפר הנופש לופוטה בגאורגיה, טיול בטבע, ייחודי , טיביליסי , באטומי, יערות גאורגיה

בטומי עיר הקיט בגאורגיה

בטומי BATUMI היא עיר קיט, השוכנת לחופו של הים השחור בגאורגיה. האטרקציה המרכזית של בטומי היא כמובן חוף הים שלה, המנוקד באבני חצץ קטנות, מהווה מקום מצויין לשיזוף ולצפייה באנשים. לאורך החוף נמצאת טיילת יפה,  בה נמצאים בתי קפה ומסעדות, המגישים קפה תורכי בסגנון מקומי ושאר מעדנים.

הנמל של בטומי הוא אזור מעניין, הנהנה מאווירה אירופאית. חופים נוספים נמצאים באזור הגבול עם תורכיה ומצפון לבטומי, באתר הנופש קובולטי, המהווה יעד פופולרי לחופשה בקרב המקומיים.

מבטומי אפשר לצאת לסיורי יום אל הגנים הבוטניים הנמצאים מצפון לה, בהם אפשר לבלות כמה שעות נעימות ואל אתרים ארכיאולוגים, הנמצאים מדרום לעיר.

מבחר חבילות לבטומי

קפיצה זריזה מלון אופוריה 5* מחיר על בסיס לינה וארוחת בוקר לאדם בחדר זוגי רק 397 דולר (28-30/5)

סופשבוע במלון אופוריה 5* על בסיס לינה וארוחת בוקר לאדם במחיר של   449 דולר (26-29/5)

אמצע שבוע בבטומי מלון גרנדאור 5*  על הים על בסיס לינה וארוחת בוקר רק 725 דולר (9-13/6)

4 מלונות מומלצים בבטומי

מלון שרתון בטומי:
המלון מדורג בחמישה כוכבים. נמצא על הטיילת הישנה, משקיף אל הים. במלון תמצאו ספא, בריכה מקורה וארוחת בוקר מפנקת.

רדיסון בלו הוטל Radisson Blu Hotel Batumi
מלון חמישה כוכבים, בסמוך לכל האטרקציות הפופולאריות של העיר, . במלון תמצאו בריכה, חדר כושר, ספא, ארוחת בוקר מפנקת וקזינו פופולארי.

Colosseum Marina Hotel 
מלון חמישה כוכבים, בו אפשר למצוא כל מה שמלון ברמה הזו יודע להציע. לצד זאת, תיהנו מגישה חופשית אל הים ואל החופים המקסימים של העיר בטומי.

הילטון בטומי
אם אתם מעוניינים ליהנות גם מחוף הים וגם ממסיבות בלתי נשכחות עם תיירים צעירים ממדינות נוספות, זה המלון שלכם. שוב, תוכלו ליהנות כאן מכל הפינוקים אותם אפשר למצוא במלון מצויין, גישה נוחה לחוף הים ובעיקר לטיילת, שם תמצאו את כל המסיבות הכי שוות בעיר.

המלצה של טיול מאורגן לבטומי ומערב גאורגיה

במרחק טיסה של שעתיים וחצי בלבד מישראל, נמצאת עיירת הנופש בטומי – לאס וגאס שבים השחור. בטיולנו לבטומי ומערב גאורגיה נכיר לעומק את העיר התוססת והמסקרנת, נבקר בגנים הבוטנים ובטיילת המרשימה על שפת הים. נצא להכיר את הסביבה הקרובה, נבקר בעיירות ובכפרים על מורדות הקווקז "הנמוך" ונזכה לארוחת צהריים בליווי מופע פולקלור מקומי באחד מהמקומות האותנטיים ביותר במדינה.

תל אביב – בטומי – סיור ערב :: ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לבטומי, "פנינת הקווקז" השוכנת במערב גאורגיה לחופי הים השחור. לאחר הנחיתה נצא לסיור פנורמי ובו ניחשף לראשונה לעיר התוססת והדינמית ולאתרים בהם נבקר בימים הבאים. ניסע לבית המלון שלנו השוכן על חוף הים השחור בקרבת הטיילת והעיר העתיקה, ולאחר קבלת החדרים, נצא לסיור רגלי בסביבת המלון.

בטומי – הגנים הבוטנים :: נצא לסיור בבטומי ונזכה להכרות מעמיקה עם העיר היפהפייה, עיר האצולה של סוף המאה ה-19, אליה נהרו שועי ורוזני היבשת, מכל רחבי אירופה. נסייר במרכז העיר, שנחצה שתי וערב על ידי טיילות מוריקות, מזרקות נאות, מבנים עתיקים, שווקים צבעוניים וקו חוף כחול ואין סופי. נבקר גם בגנים הבוטנים הסמוכים לעיר בהם נשתלו שלל עצים וצמחים מרחבי העולם ונהנה מתצפית משגעת מהגבעה הירוקה אל עבר העיר בטומי. ניסע לעיירת הגבול הסמוכה, סארפי השוכנת בצמוד לטורקיה. נבקר במפלי אנדריאס היפים, הקרויים על שמו של הקדוש המגן על האומה ונראה שם את פסלו. נשוב לעיר בטומי ונטייל בין הכיכרות הנאות של העיר. נתחיל בכיכר נפטון ונראה את בית האופרה, נמשיך ברגל אל עבר כיכר מדיאה ונשמע את הסיפור המיתולוגי הידוע על אפסירטוס ואחותו, הנסיכה מדיאה. נותיר זמן פנוי להסתובב בסמטאות הרובע הטורקי ובשדירת החנויות היוקרתית של העיר.

סיור ג`יפים בשמורת מטירלה – מצודת פטרה :: נצא לסיור ג`יפים לשמורת הטבע המרהיבה ביופיה- מטירלה (Mtirala), שמשמעות שמה בגאורגית הוא "בכי", כנראה על שום שפע המים, הנחלים, המפלים והאגם שמצויים בשטחה. ניסע ברכבי שטח אל השמורה ובתוכה, נטייל סביב האגם, נשלב מסלולי הליכה ביער הגשם הירוק ונעצור להפסקת קפה ליד הנחל החוצה את השמורה. בדרכינו חזרה לבטומי, נעצור לביקור במצודת פטרה המרהיבה, מצודת אבן עתיקה החולשת על החוף המזרחי של הים השחור.

מפלי מקחוצטי – הרים וכפרים בחבל אדג`רה – אירוח משפחתי עם מופע פולקלור :: נצא בנסיעה דרומה אל עבר מפלי מקחוצטי (Makhutseti) היפים, נסייר רגלית בשמורת הטבע ונראה את המפל הנמצא בליבו של הכפר. נמשיך אל המדרונות המיוערים של הרי הקווקז "הנמוך", של חבל אדג`רה (Adjara), בהם נישאים פסגות הרים, חלקם עם שלג עד, המגיעים עד לגבהים של למעלה מ-3000 מ`. נבקר בכפר אבן, בו הזמן כאילו עצר מלכת. נסייר בחיק הטבע, בין פלגי מים מפכפכים וצמחיה סבוכה ועשירה, נבקר בשוק כפרי ונשלב אירוח מסורתי, כולל ארוחת צהרים טיפוסית, בביתה של משפחה כפרית מקומית בליווי להקה ורקדנים שיציגו בפנינו את הפולקלור המקומי.

בטומי – מצודת גוניו – רכבל – תל אביב :: יום אחרון לטיולנו בבטומי ומערב גאורגיה. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה אל מצודת גוניו העתיקה, השריד הגדול והשלם ביותר מארכיטקטורת הצבא הרומאית– ביזנטית. המצודה נבנתה בתקופת המאה הראשונה, והייתה בשליטה ביזנטית, עות`מאנית ורוסית שכבשו את המקום בגלל שהיה מקור ל"זהב של גוניו" וממצאים ארכיאולוגיים נוספים. נסיים את טיולנו הקסום בנסיעה ברכבל של בטומי, נעפיל אל מרומים ההרים ונהנה מהנוף הפנורמי של בטומי, סביבתה והים השחור. בתום הסיור, ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של בטומי לטיסה חזרה לתל אביב.n nהערה:n תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה

הטיול המוצג הינו טיול של חברת אשת.

אנו כמובן מזמינים אתכם להכיר את טיביליסי בירת גיאורגיה

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..