קפריסין, ניקוסיה, לימסול, לרנקה, פאפוס, חופשות עם ילדים בקפריסין, קפריסין הטורקית

חופשה משפחתית בקפריסין

קפריסין עם ילדים: המלצות לחופשה עם כל המשפחה

היתרונות כאשר טסים לאי קפריסין עם ילדים,  רק טיסה קצרה ותהנו משפע האתרים והאטרקציות שיש לאי הנפלא הזה להציע.
במרחק של 45 דקות טיסה בלבד, אי מקסים עם 650 ק"מ של חופים ואטרקציות לילדים.
יעדי הנופש האידיאליים בחופי איה נאפה ופאפוס.
בירת קפריסין היא ניקוסיה הממוקמת על גדת נהר הפידאוס, העיר החצויה מחולקת בין קפריסין הטורקית לקפריסין היוונית (צפון קפריסין) .

טיסה רגע אחרון החל מ 199 דולר 

 

 קפיצה קטנה מלון אטריום זנון 4* ל 2 לילות רק 375 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר (28-30/7)
חופשה מושלמת אי הוטל ספא אנד ריזורט   4* רק  595 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר  (28/7-01/08)
חופשה משפחתית מלון אדמס ביץ'   (זוג ו 2 ילדים)  5* ל 4 לילות החל מ 879 יורו לאדם על בסיס חצי פנסיון  עם העברות  (04-08/08).
חופשה משפחתית מלון קינג אבלטון (זוג ו 2 ילדים)  5* ל 5 לילות רק 1299 דולר לאדם הכל כלול ופארק מים  עם העברות  (25-30/08).
         חופשה מפנקת במלון סנט רפאל ריזורט 5*  החל מ 1039 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר  כולל העברות (11-14/8).

סופשבוע של בילויים  בריזורט סיטי אוף דרימס (עם קזינו) 5* ל 3 לילות החל מ 1109 דולר לאדם לינה וארוחת בוקר כולל העברות (1-4/8).

חבילה מפנקת למלון החדש קאפ סט ג'ורג'  5* ל 3 לילות החל מ 1795 יורו לאדם על בסיס חצי פנסיון  כולל העברות   (04-07/08).

החבילות בחלקן לא כוללות מזוודות או העברות (2 העסקאות הראשונות, כמו שמציגים הספקים השונים)

תוכלו לפנות אלינו להצעות נוספות, קבלת הצעה לרכב או העברות ושירותים נוספים.

למשפחות רשימת בתי מלון מתאימים בהמשך, ניתן לקבל הצעות לקיץ, פנו אלינו – חופשה מעולה.

מלונות חדשים ומיוחדים:

ריזורט סיטי אוף דרימס במבצעים מיוחדים

מלון קאפ סט ג'ורג' חדש ומדהים 5*

עוד מבחר חבילות ובתי מלון באיה נאפה, לימסול או פאפוס ואפילו לקפריסין הטורקית – פנו אלינו לקבלת הצעות
בנוסף ניתן למצוא חבילות שייט על בסיס הכל כלול לקפריסין ולאיי יוון.
קיימות גם טיסות מחיפה לצפוניים בינינו.
עיר הנמל הגדולה הינה לימסול אליה ניתן גם להגיע בשייט, זו העיר השניה בגודלה בקפריסין , בה תוכלו למצוא קניונים, מסעדות מגוונות ואטרקציות רבות,  ערי הנופש המפורסמות הינן מצד אחד לרנקה אשר נמצאת בדרום מזרח קפריסין, מוקפת בחופים נפלאים , בעיר תוכלו למצוא אטרקציות, מוזיאונים, קניות וחיי לילה מגוונים ואפילו פארקי שעשועים ופאפוס שנחשבת כעיר נופש אטרקטיבית עם מבחר גדול של אטרקציות משפחתיות, בתי מלון וכפרי נופש , בעונת הקיץ ישנן גם טיסות ישירות לפאפוס.
למי שמחפשים חופשה זולה יותר, ניתן למצוא מחירים מאוד אטרקטיביים במלונות בצפון קפריסין (קפריסין הטורקית) אך אין אפשרות לטיסה ישירה מישראל.

בקפריסין תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד של מלונות בכל הרמות , זהו עיר תיירותי ומציע חופשה המתאימה לכל כיס החל ממלונות יוקרה וריזורטים ייחודיים ועד דירות נופש בודדות

אני נציין כאן רק מספר המלצות בלרנקה ופאפוס, אך תוכלו לפנות אלינו לכל סוג של חופשה:

  • מלון גולדן ביי ביץ' 5* – לרנקה

  • מלון גולדן ביי ביץ' (Golden Bay Beach Hotel) ממוקם בקפריסין, מפרץ לרנקה (Larnaca Bay) במרחק של 100 מ‘ מהחוף, המלון כולל בריכה חיצונית גדולה עם טרסה וכסאות נוח, חניה פרטית באתר, ואינטרנט אלחוטי
  • המלון מתאים מאוד למשפחות וכולל שירותים ייעודיים (בקיץ) הכוללים צוות הווי ובידור, מועדון ילדים כולל משחקייה, גן שעשועים עם מגלשות ומתקנים נוספים.תוכלו להתארח בסוויטות גדולות או קטנות המציעות מרפסות, טרסות פרטיות ואמבט עיסוי עם נוף פנורמי של הים התיכון. כל חדר כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ומיני בר.מספר אפשרויות לסעודה זמינות באתר. תוכלו לשחות לבר הבריכה ולהזמין משקה מרענן, או לבקר בפאב האנגלי.המלון מוקף גנים מטופחים, לשירות האורחים בריכת שחיה חיצונית, בריכת שחיה מקורה, שני מגרשי טניס עם דשא מלאכותי תחת כיפת השמיים, מתקני ספורט מים, מתקני שעשועים ובריכת שחיה חיצונית עם מגלשת מים. תוכלו ליהנות מעיסוי מרגיע או מטיפול יופי בספא, להתאמן במרכז הכושר המאובזר. המלון מציע גם מתקני שעשועים ושירותי טיפול בילדים. מרכז עסקים ו-5 חדרי הישיבות מצוידים היטב עם מגוון רחב של מתקנים עבור כל אירוע.
  • מחירים במאי לחבילה למלון גולדן ביי ל 4 לילות החל מ 599 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר (7-11/5).
  • מלון אליסיום בפאפוס 5*

  • מלון אליסיום (Elysium) המדורג ברמת 5 כוכבים ממוקם על שפת הים בפאפוס (Paphos), נחשב לאחד המלונות המבוקשים על ידי משפחות והוא בעל דירוג גבוה מאוד על ידי המטיילים.
  • זהו מלון מפואר וענק הכולל מתחם שלם של בריכות מגוונות, מרכז ספא מפנק, חדרים המותאמים למשפחות ועוד.
  • כל יחידות האירוח כוללות מרפסת או טרסה עם נופים ציוריים של הסביבה השופעת או של הים התיכון. בכולם טלוויזיה חכמה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה צמוד.מגוון המסעדות במלון מאפשר לכם ליהנות ממנות איטלקיות, יפניות או בינלאומיות אחרות. ארוחת בוקר קפריסאית מסורתית,  ניתן לסעוד באוויר הפתוח וליהנות מהנופים הנפלאים של הגנים ושל הים.המלון כולל בריכה חיצונית רב-מפלסית מרהיבה, עם אזור הידרומסאז‘.
  • אורחים השוהים באגף רויאל יכולים ליהנות מבריכת רויאל למבוגרים בלבד.הספא Opium Health מציע מבחר רחב של טיפולים עם אלמנטים של ארומתרפיה והידרותרפיה. המלון כולל שני מגרשי טניס, מרכז צלילה וחדר כושר.
  • מחירים במאי לחבילה למלון גולדן ביי ל 4 לילות החל מ 829 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר (7-11/5).

מלון אדמס ביץ' 5*

המלון ספא אדמס ביץ' (Adams Beach Hotel & Spa) נמצא על החופים החוליים בניסי ביי (Nissi Bay) שבאיה נאפה (Ayia Napa). מקום האירוח משקיף לנוף פנורמי של הים התיכון. המתקנים כוללים כמה בריכות חיצוניות, מגרש טניס וספא. החדרים מעוצבים עם גוונים חמים וריהוט עץ. החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ומרפסת פרטית. חלק מהחדרים משקיפים לנוף מהמם של הים. במועדון הבריאות אולימפיק (Olympic Health Club) יש בריכה מקורה וחדר כושר. בנוסף, תוכלו ליהנות משירותי הספא ב-Coral Spa שבמקום. במקום יש גם כמה חנויות, כמו סופרמרקט וחנות מזכרות. תוכלו ליהנות מחוויה קולינרית בכמה מקומות במלון, כמו דגים טריים ב-Vala Beach Club, נשנושים במסעדה ובר הבריכה Vitaminas, ארוחות בופה ב-Dionyssos Tavern, מטבח ים-תיכוני במסעדה המפוארת Glasshouse Lounge או סושי ב-Socci Sushi bar. תוכלו ליהנות מקוקטיילים בכל אחת מהמסעדות האלה וגם בפאב Victory או בפיאנו בר Valentines. מקום האירוח נמצא במרחק של שלושה ק"מ בלבד ממרכז איה נאפה, שם תוכלו לבקר במנזר איה נאפה (Ayia Napa Monastery), במוזיאון תלאסה (Thalassa Museum) ובנמל הדייגים הציורי של איה נאפה.

נרקיסוס ווטרפארק ריזורט 4*

פורטרס היא עיירה תיירותית פופולרית בקפריסין הממוקמת על חוף הים התיכון. העיירה מציעה מגוון רחב של אטרקציות לתיירים מכל הגילים, כולל חופים יפים, מסעדות מצוינות, חנויות ומועדונים.

מלון Narcissos Waterpark Resort ממוקם במרחק של 300 מטר בלבד מהחוף, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור חובבי חוף. המלון נמצא גם במרחק הליכה קצר ממרכז העיירה, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות, מסעדות ומועדונים.

פארק המים של המלון הוא אחד הטובים באזור. הפארק כולל מגוון רחב של מגלשות מים, כולל מגלשות אקסטרים, מגלשות משפחתיות ומגלשות לילדים.

מלון Narcissos Waterpark Resort מציע מגוון רחב של מסעדות המציעות מנות ממטבחים מכל העולם. בין המסעדות במלון ניתן למצוא מסעדה איטלקית, מסעדה אסייתית, מסעדה יוונית ומסעדה בינלאומית.

מלון Narcissos Waterpark Resort כולל שתי בריכות שחייה חיצוניות, בריכה מקורה ומזרקות מים. הבריכות ממוקמות באזור פסטורלי ומוקפות בגנים ירוקים.

מלון Narcissos Waterpark Resort מציע מגוון פעילויות נוספות לאורחים, כולל מרכז כושר, חדר ספא, מגרשי ספורט ופעילויות לילדים.

מלון 5* קינג אבלטון

מלון ואתר נופש קינג אבלטון  (King Evelthon Beach Hotel & Resort) נמצא מול החוף בעיירה פאפוס (Paphos Town), ומציע בריכה חיצונית, בריכה מקורה, מבחר מסעדות וברים, ויחידות אירוח ממוזגות בעיצוב יפה. תוכלו ליהנות באתר גם ממתקני פארק מים וספא. כל הסוויטות וחדרי האירוח כוללים רצפת פרקט, נפתחים למרפסת או פטיו מרוהטים, ומצוידים בטלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, מקרר קטן וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם. ברוב היחידות יש פינת ישיבה או נוף חלקי או ישיר של הים התיכון. תוכלו ליהנות ממאכלים ממגוון מטבחים במסעדות שבאתר, ומקוקטיילים ומשקאות מרעננים בבר, ויש גם תפריט לילדים. יש גם בר חוף למשקאות על שפת הים. תוכלו להתפנק עם טיפולים במרכז הספא והבריאות, להתאמן במתקני הכושר או לשחק במגרשי הטניס והקט-רגל. האורחים הצעירים יוכלו לבלות במועדון הילדים או בפארק המים שבמקום, תמורת תשלום. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בלובי. האתר הפופולרי של קברי המלכים (Tombs of the Kings) נמצא במרחק 1.7 ק”מ ממקום האירוח, וכנסיית פאנאגיה כריסופוליטיסה (Panagia Chryssopolitissa Church) נמצאת במרחק שני ק“מ. אתר הנופש נמצא במרחק של 11 ק“מ מנמל התעופה הבינלאומי של פאפוס.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..