סיני, שארם א שייך, חופשה חלומית , צ'ארמיליון גרדנס ופארק המים

חופשה משפחתית בשארם א שייך – סיני

חופשה בסיני היא החופשה האולטימטיבית, היום היא קרובה יותר מתמיד,

חבילות מטורפות אחרי החגים לשארם  טיסה ו 5 לילות במלון 4* טיבולי הוטל אקווה פארק על בסיס פנסיון מלא ! רק 459 דולר (10-15/10)

בסוכות במלון טיבולי אקווה פארק  4*  – רק 689 דולר לאדם על פנסיון מלא לאדם בחדר זוגי  03-08/10

אחרי החגים במלון שארם דרים ריזורט  5*  -4 לילות  רק 369 דולר לאדם על בסיס הכל כלול   22-26/10

עד היום כשחשבתם על חופשה בסיני, האסוציאציות היו  של חושות על שפת הים, בקתות עץ וקש המספקות תנאים בסיסיים וחזרה לצורת חיי פשוטה, במדבר בו הזמן עומד מלכת. אבל בקצהו הדרומי של חצי האי סיני, מרחק 230 ק"מ, שהם כשלוש וחצי שעות נסיעה ממעבר הגבול בטאבה, שוכנת העיר שארם א-שייח', בה החיים המודרניים שוקקים ותוססים, והתיירים בה נהנים מחופשה עתירת בילויים הכוללים מועדונים, שופינג ומלונות פאר מפנקים.

שארם א-שייח' משמשת כמוקד תיירות חשוב ומשמעותי למצרים, יש בה נמל תעופה בינלאומי המביא אליה טיסות מרחבי אירופה, טיילת מהנה המשתרעת על פני 20 ק"מ, מרכזים מסחריים גדולים, מספר רב של מסעדות, ברים ומועדונים, לצד חנויות, מועדוני צלילה יוקרתיים ומגוון אטרקציות מהנות המתאימות לכל גיל ועניין.

צ'ארמיליון גרדס אקווה פארק

מקום אירוח זה נמצא במרחק של 7 דקות מהחוף. אתר הנופש צ’ארמיליון גרדנס אקווה-פארק (Charmillion Gardens Aquapark), בדירוג 5 כוכבים, מציע בריכה חיצונית גדולה מוקפת כיסאות נוח מרופדים וגישה לחוף פרטי. תוכלו ליהנות באתר מחדרי אירוח מרווחים, מסעדה עם מזנונים על פי נושא, ושירות הכל-כלול 24 שעות ביממה שמשותף עם המלונות השותפים הסמוכים, בהם תוכלו לאכול ולשתות בברים של המלונות השותפים לקבוצת צ’ארמיליון (Charmillion Group Resorts).

החדרים ממוזגים וכוללים פינת ישיבה עם טלוויזיה בלוויין, מרפסת, רצפת אריחים וריהוט עץ כהה.

תוכלו להשתמש במתקני מועדון צ’ארמיליון קלאב (Charmillion Club) ואתר הנופש צ’ארמיליון לייף (Charmillion Life). אלה כוללים גישה לחוף, מרכז צלילה ומועדון בריאות עם מכון כושר, סאונה וחדרי עיסויים פרטיים. מתקני שעשועים ובריכה זמינים עבור האורחים הצעירים.

נמל התעופה הבינלאומי שארם א-שייח (Sharm El Sheikh) נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ברכב מאתר הנופש, ונעמה ביי (Namaa Bay) נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה.

בשארם א שייך עוד מלונות רבים ומומלצים FOUR SEASONS RESORT, JAZ FANARA RESORT ועוד, פנו אלינו לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר

במלון קיימים חדרי משפחה וסוויטות משפחתיות

המחירים החל מ 465 דולר לאדם בחדר לחבילות בחודש ספטמבר – מלון 4* קורל הילס ריזורט על בסיס פנסיון מלא

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..