חופשות סקי בצרפת במיטב האתרים, סקי בשלושת העמקים, ואל תורנס, מריבל, קורשבל, סקי במתחם פארדיסקי, סקי בגרנד מאסיף , מועדוני קלאב מד לסקי, רזידנסים בכל האתרים , בתי מלון מפנקים לסקי ועוד.

חופשת סקי בצרפת – מיטב האתרים

בצרפת תמצאו את אתרי הסקי הטובים ביותר, מעליות חדישות, עיירות קסומות עם חיי לילה מדהימים, אפשרות של SKI IN/SKI OUT, מרחבי גלישה אדירים, פסגות גבוהות ובמיוחד הר המונט בלאן המפורסם,  בתי ספר לסקי ברמה גבוהה, אפשרויות לינה בכל הרמות החל מרזידנסים (מלון דירות) הבנויים במיוחד לגולשים, בתי מלון בכל הרמות כולל בתי מלון יוקרתיים עם מרכזי ספא ומסעדות מישלן ו"שאלה" מפנקים לעשירי העולם.

באתרי הסקי של צרפת תמצאו סנו פארק מעולים, אפשרויות ל"הלי סקי" , מסלולי הליכה בשלג ואפשרויות של חופשת סקי לכל הרמות וכל הגילאים.

חבילות סקי בצרפת ללא תחרות –  באתר אלפ ד'והז כולל טיסות ישירות לג'נבה (עם מזוודות), 7 לילות בדירה רזידנס לאורס בלאנק , רכב מסוג טויוטה יאריס לשבוע וסקי פס – מחיר של 1175 יורו בלבד ! לתאריכים  (3-10/12/23 )

חבילות לקלאב MMV בצרפת , חבילה לקלאב לז ארולס בואל תורנס כולל העברות וסקי פס החל מ 1699 יורו לאדם בחדר זוגי (6-13/1/24)

 פתיחת העונה בקלאב מד !

מבצע מיוחד – מבצע רישום מוקדם לסקי של קלאב מד הסתיים, ניתן לבדוק איתנו על מבצעים נקודתיים.

חבילות קלאב מד החל מ 2496 יורו לאדם במועדון לה פלאן 2100 בחודש מרץ, 1818 יורו לאדם בחודש אפריל 2024,

מחיר של 2899 יורו למועדון לז ארק פנורמה 4 קילשונים  בחודש ינואר ועוד. 

מועדוני קלאב מד באתרי סקי צרפתיים מובילים: ואל תורנס, לס דז אלפס, לז ארק, פייזי וולנדרי, סר שבאלייה

המחירים שתקבלו אצלנו זהים למחירי קלאב מד, אבל אצלנו השירות מנצח.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לחבילות סקי מכל  הסוגים,   בתי מלון, רזידנסים או אפילו "שאלה" באתרי הסקי השונים

להלן רשימה של מבחר אתרי הסקי הצרפתיים

מרחב שלושת העמקים (Les 3 Vallees) מציע 650 ק"מ של מסלולים ומחבר בין מספר אתרי סקי שונים, כולל את עיירות הסקי המפורסמות קורשבל, ואל טורנס , לה מנוויר ומריבל

קורשבל (Courchevel)

קורשבל  היוקרתית 

150 ק"מ של מסלולים, ובהם 19 ירוקים, 35 כחולים, 34 אדומים ו־8 שחורים, ואליהם מובילות 58 מעליות. במרחב "שלושת העמקים" כולו כ־650 ק"מ של מסלולי גלישה, ואם אתם מצטיידים בסקי־פס המתאים – תוכלו לדלג בין כולם.

מדובר בחמישה כפרים המרכיבים את קורשבל . אלה שממוקמים נמוך (Le Praz ,Moriond ,Village ,Saint Bon), נחשבים לעממיים יותר. הכפר הגבוה, קורשבל 1850, נחשב ליוקרתי ביותר. באתר מלונות מפוארים במיוחד, גלריות נוצצות, מסעדות מישלן וחיי לילה נהדרים, בנוסף על בתי המלון ובתי הספר לסקי ברמות הגבוהות ביותר, בכל שנה נערכים גם אירועים רבים, מופעי אומנים, שווקי חג מולד ותערוכות אומנות.

ואל טורנס (Val Thorens)

 ב"שלושת העמקים" (Les 3 Vallees), כשעתיים וחצי נסיעה מנמל התעופה של ז'נבה.

ואל טורנס הוא אתר בהרים שנבנה במיוחד לצורך פעילות סקי, רוב המסלולים נמצאים מעל לגובה 2,000 מטר ולכן השלג בהם משובח ומחזיק מעמד, לרוב מאמצע חודש נובמבר עד תחילת חודש מאי,  ואל טורנס נחשב לאחד האתרים הכי "בינלאומיים" בהרי האלפים של צרפת. כ־70 אחוז מהמבקרים בו אינם צרפתים,

ואל טורנס הוא חלק ממתחם "שלושת העמקים", שבו כ־600 ק"מ של מסלולים מוסדרים. באזור ואל טורנס (Val Thorens-Orelle) פעילים 11 מסלולים ירוקים, 29 כחולים, 30 אדומים ו־8 שחורים לאורך 150 ק"מ, לצד אינספור פעילויות נוספות, כמו מצנחי רחיפה, מגלשות הרים (Toboggan) והרפתקאות אחרות.

ואל טורנס נחשב לאתר צעיר, תוסס, עם אפרה־סקי משובח, והוא מוגדר  על ידי רבים  "אתר הסקי הטוב באירופה" או "אתר הסקי הטוב בצרפת".

מריבל (Meribel)

גם מריבל שייכת למרחב "שלושת העמקים", מרחק כשעתיים נסיעה מנמלי התעופה של ז'נבה או ליון, המיקום של מריבל, בלב "שלושת העמקים", מאפשר גישה נוחה לעיירות הסקי השכנות – קורשבל, ואל טורנס ולה מנוייר. באתר מסלולים לכל רמת גלישה, פארקי שלג וגם חיי לילה תוססים.

עיירה יפהפייה, שבתיה בנויים ברובם מעץ, עם תאורה רכה ואווירה חמימה. מריבל נחשבת ליפה מבין עיירות הסקי בהרי האלפים של צרפת.

לה מנוייר (Les Menuires)

 זו העיירה האחרונה במתחם "שלושת העמקים" הענקי, לצד העיירות ואל טורנס, קורשבל ומריבל, הסיבה העיקרית לשהייה בלה מנוויר היא תמורה טובה לכסף במרחב היוקרתי של "שלושת העמקים" (לה מנוייר נחשבת לזולה מבין אתרי מרחב הסקי ) לכאן באים כדי ללון בדירת נופש לא מאוד יקרה, לאכול טוב, לעשות סקי מבוקר עד ערב וליהנות מהמרחבים הלבנים.

טין (Tignes)

במזרח הרי האלפים של צרפת, קרוב יחסית לגבול איטליה, חלק ממרחב הסקי הענקי אספייס קילי (Espace Killy), ובקרבת עיירת הסקי והנופש הפופולרית – ואל־ד'יזר, טין נחשב לכפר האלפיני "ללא הפסקה", עם "אפרה סקי" משובח, יותר מ־60 מסעדות ועשרות ברים ומועדונים, שחלקם נפתחים בשעת ערב מאוחרת ונסגרים רק עם אור ראשון, זהו  אחד האתרים הכי תוססים בהרי האלפים של צרפת.

האתר פעיל מאוד גם בעונת הקיץ, ומציע מגוון עצום של פעילויות ספורט ושטח המתאימות לעונה: הליכה, רכיבה, טיפוס על מצוקים, ראפטינג, גולף, ספורט מים, צניחה ועוד.

159 מסלולים שאורכם הכולל כ־300 ק"מ ייפתחו בחורף הקרוב, ובהם 21 ירוקים, 69 כחולים, 44 אדומים ו־25 שחורים, לצד פעילויות שלג נוספות. כדאי לדעת, מסלולי הגלישה משתרעים מגובה 1,550 מטר ועד 3,456 מטר.

ואל ד'יזר (Val d'Isere)

חלק ממתחם הסקי הענקי אספייס קילי (Espace Killy), יחד עם העיירה הסמוכה טין.

מגוון עצום של מסלולים בכל רמה, גם למתחילים ממש וגם למקצוענים, גם לסקי וגם לסנובורד. זה המקום ללמוד לגלוש,  כאן גם נערכות לעתים קרובות תחרויות מקצועיות ואליפויות עולם, חובבי אקסטרים ייהנו מפארק השלג (Snowpark)  במקום. יש מגוון עצום של פעילויות נוספות כמו מזחלות רתומות לכלבים, הליכה נורדית ועוד, כך שכל אחד, בכל רמה, ימצא באתר את מקומו.

ואל ד'יזר משתרעת לאורך עמק ארוך, עמוק וצר, עם אזור מסורתי ־עתיק, מגוון משובח של חנויות ומסעדות, פארק מים וספא גדול והרבה פעילות של "אפרה־סקי".

שאמוני (Chamonix)

היישוב הגבוה בצרפת ממוקם מתחת לפסגת ה־Aiguille Du Midi, שהיא חלק מרכס המון בלאן, ההר הגבוה באירופה.

מהאתרים היוקרתיים והקלאסיים של הרי האלפים. הרכבל הראשון נבנה במקום ב־1952 ומאז נוספו מעליות סקי ומתקנים רבים, כולל רכבל ייחודי המאפשר לחצות את הגבול לאיטליה (שעובד רק במזג אוויר נאה). בשאמוני לא מעט מלונות בוטיק יפהפיים ומיוחדים, אתר שאמוני גם קרוב יחסית לשדה התעופה של ג'נבה וממנו תוכלו להשקיף על פסגת המון בלאן..

האתר משלב מסלולי סקי בחורף, מסלולי הליכה בקיץ (כ־400 ק"מ) ומגוון עצום של פעילויות, הן בחורף והן בקיץ. עונת הסקי בשאמוני נפתחת ממש בימים אלה, ועד תחילת דצמבר ייפתחו כל המסלולים (תלוי כמובן במצב השלג). עונת החורף תינעל בהדרגה, בין 19 באפריל ל־3 במאי.

סמואנס (Samoens)

במרחב הסקי גרנד מאסיף (Grand Massif), הנחשב לאחד הגדולים בצרפת.

במתחם הגדול 139 מסלולים, שבהם 23 ירוקים, 61 כחולים, 44 אדומים ו־11 שחורים, ואליהם מובילות 62 מעליות.

בגלל המבנה הגיאוגרפי המיוחד של סמואנס: למטה, בעמק, נמצא הכפר ההיסטורי ששורשיו מגיעים עד לימי הביניים  הכפר ממוקם בלב עמק שטוח שאגם במרכזו, יש בו מסלולי הליכה, ריצה ורכיבה במרחב שטוח יחסית. מסלולי הסקי נמצאים גבוה יותר, ברכס ההרים מסביב.

בגלל שאינו גבוה במיוחד ועשיר בפסגות, מתמחה סמואנס בספורט הנורדי (Nordic Activities): הליכה אתגרית בשלג, "קרוס קאנטרי", מזחלות, הליכה בנעלי שלג ועוד. כדאי לדעת, הכפר פעיל ופופולרי גם בעונת הקיץ.

לה דז אלפס (Les 2 Alpes)

אתר סקי ענקי בחלק המערבי של הרי האלפים של צרפת. האתר, שנוצר מחיבור של שני כפרים בשני קצוות עמק בגובה 1,650 מטר, מצליח לספק חוויית סקי גם בקיץ, בפסגות שגובהן עד 3,600 מטר.

מסלולי סקי שחלקם פעילים כאמור גם בקיץ, כ 70 מסעדות ורחוב מקסים של חנויות ובתי מלון. בקיץ נערכות באתר פעילויות ספורט, בעיקר בתחום האופניים.

אלפ ד'אוז (Alp d'Huez)

מהאתרים הגבוהים בהרי האלפים, מפורסם במיוחד בזכות הדרך הארוכה והמפותלת המובילה אליו, שמהווה לעתים קרובות חלק ממסלול מרוץ האופניים טור דה פראנס.

מגוון מסלולי סקי לצד הרפתקאות נהדרות, כמו אופנועי שלג, מגוון אפשרויות ל"אפרה־סקי" מעולה. הכפר המקורי, שנבנה ב־1936, ממוקם בגובה 1,450 מטר. רוב מסלולי הסקי משתרעים על פני גבהים של 1,860 מטר ומעלה, כשהפסגה הגבוהה – Pic Blanc – מתנשאת לגובה של 3,330 מטר.

פסטיבל המוזיקה האירופי־בלגי המפורסם Tomorrowland זוכה כאן לגרסה מקומית בשם Tomorrowland Winter – שבוע של הופעות מבוקר עד לילה, באווירה חורפית אך מחממת בחודש מרץ כל שנה.

לז ארק (Les Arcs)

אתר סקי ענק שנבנה במיוחד החל מראשית שנות ה־70 של המאה שעברה, וכיום חלק ממתחם פרדיסקי Paradiski (יחד עם לה פלאן ופייסי ולנדרי).

המלונות והדירות הרבות לאירוח מתפרסים בחמישה "כפרים" שונים, המצוינים לפי גובה הכפר (1600, 1800, 1950, 2,000); מגוון הפעילויות עצום, כולל מגרש גולף ענקי ומסלולי הליכה ורכיבה בהרים, בחורף ובקיץ.

לה פלאן (La Plagne)

חלק ממתחם פרדיסקי, יחד עם לז ארק ופייסי ולנדרי הסמוכות, כשעתיים נסיעה מנמל התעופה של ז'נבה. זהו אתר הסקי והגלישה הגדול באירופה. מורכב מ־11 "כפרים" המתפרשים על פני שטח עצום, מפסגה "נמוכה" יחסית בגובה 1,250 מטר ועד הנקודה הגבוהה באתר בגובה 3,250 מטר.

ה־Bobsleigh Track הפועלת באתר היא מזחלת שלג הנעה במסלול מותאם ומגיעה למהירות של 130-80 קמ"ש (תלוי ברמה המקצועית של הגולש). מדובר בספורט אולימפי לגמרי, אבל כאן הונגש המסלול וכמעט כל אחד יכול לנסות חוויית אקסטרים שלא ימצא במקום אחר.

מאות בתי מלון, צימרים ומתחמי דירות נופש, בכל רמת איכות ומחיר, לצד מגוון עצום של פעילויות אקסטרים ושלג לכל גיל ולכל רמה מקצועית. תחבורה ציבורית (חינם) מקשרת בין ה"כפרים" השונים ובין מעליות הסקי ומתחמי הבילוי לאורך רוב שעות היממה.

באתר 128 מסלולים, 7% מהם ירוקים, 52% כחולים, 26% אדומים ו־15% שחורים. 3.7 ק"מ הוא אורכו של המסלול הארוך ביותר.

פייסי ולנדרי (Peisey Vallandry)

כפר קטן יחסית במתחם הסמוך ללז ארק (Les Arcs). בחורף זהו אזור סקי , אתר קטן, "משפחתי", לא המוני, לא מיוחצן ונוצץ. מתאים למי שרוצים לגלוש בשקט יחסי., ובקיץ מרחב נהדר לטיולים בטבע, לתצפיות בפרחים, בציפורים ובחרקים צבעוניים האופייניים לסביבה האלפינית.

מורזין (Morzine)

חלק ממתחם סקי הכולל גם העיירה אבורייז (Avoriaz) ומתמחה בפעילויות אקסטרים: סקי, גלישה, אופני הרים.

כפר ציורי, חביב ולא גדול המוקף ברכבלים ומעליות סקי שבחורף מובילות גולשים למסלולי הסקי ובקיץ – משמשות את רוכבי אופני ההרים, שרבים מהם מגיעים מישראל עם האופניים האישיים.

סר שבלייה (Serre Chevalier)

מתחם בעמק בריאנסון, הכולל שלושה כפרים סמוכים, לא הרחק מהעיר בריאנסון. כשעתיים וחצי נסיעה מגרנובל או כשלוש שעות נסיעה מז'נבה.

אתר שקט, צנוע, כמעט אינטימי, מומלץ לפעילות משפחתית בכל עונות השנה, מגוון פעילויות חורף, ממסלולי סקי קלאסיים ועד פעילויות שלג נוספות, כמו מזחלות כלבים, קרוס קאנטרי, אופנועי שלג,

נהיגת רכב בשלג ועוד. בקיץ האזור פעיל לא פחות, עם אינספור מסלולי הליכה ורכיבה והרפתקאות בטבע.

פליין (Flaine)

 אתר סקי גדול, לא הרחק מז'נבה, במרחב הסקי גרנד מאסיף. המקום מתבסס על כפר היסטורי עתיק, אתר באווירה קצת אחרת, שמציע תכנים ייחודיים, נוסף לסקי ולאטרקציות בילוי ואלכוהול. וכדאי לבקר גם בחלק הישן שלו, לשוטט בסמטאות ולהתרשם מהארכיטקטורה של פעם, מהגלריות ומהחנויות.

 

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..