יוון, חופשות משפחתיות ביוון, חופשות באיי יוון, חופשה עם ילדים ביוון, קניות ביוון, מדריך טיולים ליוון, מדריך לאתונה, מדריך לסלוניקי, כרתים, רודוס, שייט ביוון, שייט ביאכטה, קוס, מילוס, קרפטוס, איוס, טיסות לאיי יוון, לפקדה, מסלולים ביוון, הפלגות ביוון

חצי האי פלפונס, חופשה משפחתית אחרת

חצי האי פלופונס.

איזור קסום ומגוון טבע מרהיב בשילוב עיירות ציוריות, חופים קסומים, אוכל נהדר, אנשים חברותיים ואינסוף מקומות לטייל בהם.

טיול לאי פלופונס מתאים במהלך כל השנה. פלופונס נמצא בחלק הדרומי של יבשת יוון, ומה שמפריד אותו מהיבשת היא תעלת קורינתוס.

השנה החל מחודש מאי מתחילות טיסות ישירות לפלפונס (GPA) כך שניתן אפילו להינות מחופשה באחד הריזורטים המשפחתיים.

אפשרות נוספת הן הטיסות לקלמטה (KLX) אשר מתחילות במאי בימי שלישי והחל מסוף יולי נוספת טיסה בשבת.

כאשר אין טיסות ישירות, הגעה מאתונה לפלפונס לוקחת כ 4 שעות וכוללת את המעבר של תעלת קורינתוס,

מעט על העיירות המקסימות של הפלפונס:

חבילות הנופש המבוססות על טיסות ישירות, 

הטיסות בימים חמישי וראשון 

קצר ומושלם בחודש יולי 3 לילות במלון אלדמאר אולימפיין וילאג' 5* על בסיס הכל כלול רק 599 דולר לאדם  ( 3 אנשים )          (04/7-07/07)

קצר ומושלם בחודש סופ"ש  במלון אלדמאר אולימפיין וילאג' 5* על בסיס הכל כלול רק 609 דולר לאדם  (זוג + 2 ילדים)           (04/7-07/07)

חבילה משפחתית ביולי רק 809 דולר לאדם במלון גרקוטל לה ריביירה 5* עם פארק המים על בסיס חצי פנסיון  (זוג + 2 ילדים) (07/7-11/07)

חופשה מטורפת בחודש יולי גרקוטל אולימפיה אואזיס 5* על בסיס הכל כלול במחיר 979 דולר לאדם בלבד (זוג+ 3 ילדים)       (21/7-25/07)

המחירים כוללים טיסה ישירה לקלמטה, שהייה במלון על פי ההצעה ומזוודות.

ניתן לקבל תמחורים לתאריכים אחרים, בתי מלון נוספים ועוד.

נאפפליו Nafplio – העיירה היפה ביותר בחצי האי פלפונס

עיירה ציורית, נאפפליו היא אחת העיירות המתויירות ביותר באיזור פלפונס. תוכלו לבקר במצודות המרהיבות שלה, מרכז העיר המקסים שלה והנמל הקטן והציורי, בעיירה ישנן סמטאות קסומות, חנויות, מסעדות, בתים צבעוניים מסעדות, טברנות וברים לאורך הרחובות העתיקים והיפים.

נאפפליו שימשה בעבר כעיר הבירה של יוון, כיום זו עיירה תיירותית שמחייבת ביקור אם אתם מגיעים לפלפונס. זו אחת העיירות היפות ביותר ביוון, במרחק של כשעתיים נסיעה מאתונה. העיירה נשארה במשך זמן רב תחת השפעה ונציאנית, ולכן לא יהיה הזוי אם תרגישו שאתם בכלל בכפר איטלקי ולא ביוון.

מונמבסיה Monemvasia – "דרך אחת" של הפלפונס

מונמבסיה אחת הערים היפות ביותר באיזור פלפונס יוון כולה. היא ללא ספק עיירה שאתם חייבים לבקר.

פירוש השם מונמבסיה הוא ״דרך אחת״, וכשמה כן היא, יש רק כניסה אחת לעיירה העתיקה שנוסדה בימי הביניים בכביש צר המחבר בין היבשה לבינה.
העיר שימשה כעיר נמל ומרכז מסחרי ראשי לחבל מוראה, היא גם היתה מרכז גדול ליצור היין, אבל יותר מכל חייבים לטפס למצודה שבראש העיירה משם משקיפים על העיירה כולה, נוף עוצר נשימה,
אחר כך ניתן לרדת ולטייל בסמטאות הצרות לכיוון מרכז העיירה, בתי הקפה, החנויות והמסעדות.

לאונידיו Leonidio

כפר עליה לרגל, לכאן מגיעים מי שמחפשים חופשת אתגר של טיפוס הרים ומצוקים. המצוקים האדומים מרשימים מאוד. את מרכז העיר חוצה נהר, ניתן לעשות כאן עצירה קצרה,  הדרך מכאן ועד נאפפליו היא אחת מהמרשימות,  משקיפה על המפרצונים והים, נוף עוצר נשימה. לחובבי הטיולים ברגל יש טיול רגלי של כ-15 ק"מ בין ליאונידיו למנזר אלונה.

יש עוד אינספור אטרקציות ונופים לטיולים באזור הפלפונס, ניתן גם לשוט לאיים האיוניים שהם היפים באיי יוון.

אנו רוצים להמליץ על מספר אופציות של חופשות משפחתיות באזור:

מלון גרקוטל אולימפיה עם פארק המים

 ב-Grecotel Olympia Oasis & Aqua Park

מלון גרקוטל לוקסמה אולימפיה אואזיס (Grecotel LUXME Olympia Oasis & Aqua Park) ממוקם בלוטרה קיליניס (Loutra Killinis) הבסיס המושלם לחופשה משפחתית

קונספט הכל-כלול היוקרתי LUX ALL-IN LIVING תוכלו ליהנות כל היום ממגוון של מאכלים ומשקאות ברמה הכי גבוהה,  ארוחות בוקר, צהריים וערב, מסעדות א-לה-קארט, , עמדות של מאפים / שוקולדים וקרפים / גלידות, משקאות בלי הגבלה, יינות מובחרים, קוקטיילים מרעננים ומיצים בריאים.

האורחים יכולים להינות בבריכה ובחוף, פעילויות כושר ובריאות. חדרים מפנקים הכוללים מיני בר, אמצעים להכנת תה וקפה, אינטרנט אלחוטי, ושירותי קונסיירז' 24 שעות ביממה – הכל בחינם.

ילדות וילדים עד גיל 12 יכולים  ליהנות מארוחות ילדים בחינם ב-Tasty Corner, מתוכנית Grecoland לילדים, מתוכנית GrecoTeens וממגוון של פעילויות יצירתיות באוויר הפתוח – הכל בחינם.

מלון ופארק מים גרקוטל אולימפיה ריביירה (Grecotel La Riviera & Aqua Park) הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן בקיליני (Kyllini), בתוך שטח המשתרע על 2000 דונם לאורך חוף חולי בן שני קילומטרים, ומציע בריכת מים מתוקים, שתי בריכות עם מי ים ומרכז ספא. אתר הנופש מעוצב בסגנון קלאסי עם קירות מקושתים וגוונים לבנים וכולל מבחר רחב של מתקנים ומגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מטבח ים תיכוני ובינלאומי. הנכם מוזמנים ליהנות מכניסה חופשית לפארק השעשועים והמים אולימפיה אקווה פארק (Olympia Aqua Park)

החדרים, הסוויטות והבונגלוס מעוצבים באלגנטיות בגווני בז' ומציעים חלונות מהרצפה עד התקרה וכן מרפסת או טרסה עם נוף לים היוני. יחידות האירוח כוללות מיזוג אוויר, מקרר, כספת וטלוויזיה בלוויין. חדרי הרחצה המפוארים מצוידים בחלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

השהייה במלון כוללת כניסה בחינם לפארק המים Olympia: בפארק המים המון מגלשות מים, מתקנים ומגדלי מים מדהימים,  פארק המים הגדול ביותר לאתר נופש יווני, משתרע על פני 20,000 מ"ר,  החוויה המושלמת לכל המשפחה.

בקרבת מקום תוכלו גם להינות מאתר הספא המדהים אלקסיר.

מרכז Elixir Thalassotherapy המשתרע על פני שטח של 4,500 מ"ר, מציע בריכה מקורה, אמבטיות עיסוי, חדרי עיסוי, סאונה וחדר כושר. אורחי המלון הקטנים יכולים לבלות את זמנם במועדון Grecoland, הכולל בריכות שכשוך ובריכות ילדים, מגלשות מים ומתקני שעשועים.

מלון אדמאר אולימפיאן וילאג' (Aldemar Olympian Village)

מלון אדמאר הינו בדירוג 5 כוכבים, המלון מציע ספא מעולה, מגוון רחב של פעילויות ספורט ודוכני אוכל גורמה, חדרי האירוח מפוארים ומציעים נוף לגן או הים האיוני (Ionian Sea).

המלון, המשקיף אל חוף הים האיוני היפה, מוקף בגנים שופעים ובריכות רבות, מציע חדרי אירוח ממוזגים, בונגלו'ס ודירות. כל יחידות האירוח של המלון מציעות טלוויזיה בלוויין  ומרפסת מרוהטת או מקורה.

אורחי המלון יכולים להינות  מ-2 בריכות מי הים הגדולות של המלון או לגשת אל החוף החולי המציע כיסאות נוח ושמשיות. ישנן גם 2 בריכות ילדים, ו-21 בריכות משותפות במתחם.

אורחי המלון יכולים ליהנות גם מטיפולים במרכז הספא טאהלאסו אנד ספא סנטר (Thalasso & Spa Centre), לשחק טניס, לשחות בבריכת השחייה החיצונית, או להירגע על החוף החולי אשר בסמוך למלון.

מסעדת ארטמיס (Artemis) מציעה מעדנים איטלקיים מסורתיים בתפריט, בעוד מסעדת אולימפיה (Olympia), שהינה המסעדה הראשית, כוללת מבחר סגנונות שונים. מסעדת הגורמה מרינה קלאב (Marina Club), מציעה תפריט צרפתי מעולה, בעוד טאהאלאסה (Thalassa), הממוקמת על שפת המים, מתמחה במנות דגים טריים.

 

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..