טיולי משפחות בתאילנד

תאילנד הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים ביותר על משפחות עם ילדים. המדינה הגדולה והמיוחדת הזו מציעה מגוון עצום של אפשרויות לכל הגילאים, נופים קסומים, אטרקציות, תרבות, ים ומחירים נוחים. אז תכננו את החופשה המשפחתית הבאה שלכם לתאילנד,

בנגקוק.  זהו שער הכניסה הראשי למדינה ויעד תיירותי שמציע לא מעט. מומלץ להקדיש כמה שעות לטיול ברובע הסיני שבעיר, לבקר בשוק סוף השבוע הססגוני, לנסוע בטוק-טוק (נסיעה שהיא עצמה חוויה בלתי רגילה) ולא לשכוח את פארק השעשועים – Dream World, שנמצא לא רחוק מהעיר ומציע מגוון של מתקנים נהדרים לכל הגילאים.

האיים של תאילנד. כמובן כאשר חושבים על חופשה בתאילנד, חושבים על תמונה של נופש באיים, אווירה נפלאה, מים צלולים וחולות לבנים.  פוקט, קו סמוי קופנגן הם שלושת האיים המוכרים, בנוסף קיימים איים נוספים קטנים יותר, באיים ניתן להינות מחופשה מושלמת למשפחות עם ילדים. ניתן ליהנות מחופשת בטן-גב על החופים הקסומים, להתפנק בבית מלון או ריזורט יוקרתי, להינות מפעילויות מים שונות, טיולים רגליים וכמובן מפגש עם המקומיים.

צ'אנג מאי ומשולש הזהב. על נהר המקונג, במרחק נסיעה של ארבע שעות מהעיר צ'אנג מאי, נמצא מפגש הגבולות של שלוש מדינות: תאילנד, בורמה ולאוס. כדאי מאוד לבלות כמה ימים באזור זה ולנצל את מה שהוא מציע. טיולי ספארי, שוק הלילה של העיר צ'אנג מאי, ביקור בשדות הפרגים, טיול רכיבה על פילים, תוכלו להמשיך לכיוון צפון-מערב לעיירה המקסימה פאי, וממנה לצאת לטרקים, למערת נטיפים או למעיינות החמים.

 התקשרו אלינו ועוד היום נשמח לעזור לכם בבחירה, נחסוך לכם כסף ונעזור לכם להתאים את הטיול המושלם עבורכם.

אין טיולים להצגה

חופשה משפחתית באוסטריה

תאילנד למשפחות – חופשה מושלמת