מסלול לנוסע העצמאי בסקוטלנד לינה בבתי כפר, ערי סקוטלנד גלאזגו, אדינבורג, דבלין, אינברנס, לוך נס, אגמים בסקוטלנד, מדריך לסקוטלנד חופשות רומנטיות, טיול משותף אירלנד וסקוטלנד, המלצות לחופשה בסקוטלנד

סקוטלנד לנוסע העצמאי

 

 

סקוטלנד לנוסע העצמאי

סקוטלנד המדהימה מושכת מטיילים רבים, נופים מטריפים, וויסקי משובח, אנשים טובים וגם תרבות מרתקת.

סקוטלנד שהינה חלק מהממלכה המאוחדת בעלת נופים מרהיבים – חופיה המערביים של המדינה עם מפרצים קסומים, במקומות רבים חודר הים עמוק לתוך היבשה ויוצר פיורדים נפלאים. מול קו החוף המערבי נמצאים איים רבים ההמקשטים את האופק.

גלאזגו היא העיר השלישית בגודלה בבריטניה והגדולה ביותר בסקוטלנד נמצאת במרכזה של סקוטלנד. עיר הבירה, אדינבורו, ממוקמת בצפון סקוטלנד, לחוף הים הצפוני. העיר מפורסמת וידועה בפסטיבל התיאטרון המתקיים בה כל שנה ומושך קהל צופים ומבקרים רב מכל העולם.

עולמות נופש מציעה חבילה בנופים המרהיבים של סקוטלנד  לנוסע העצמאי,
ניתן גם להציע חבילות נוספות – מסלול טירות בסקוטלנד, מסלול וויסקי ושתיה , חבילות עיר
לאדינבורו ועוד.

החבילה הפופולרית ביותר כוללת מסלול שטועם את כל הטעמים והנופים הנפלאים של סקוטלנד

להלן מסלול מומלץ:

יום ראשון – אדינבורו EDINBURGH
את הטיול נפתח באדינבורו או אדינבורג  בפי אחרים, אחרי הנחיתה  נוסעים לבית הכפר באזור להתארגנות, אחר כך תבלו באדינבורו, תהנו מהאווירה המיוחדת של העיר, תבקרו  בטירת אדינבורו, בתחנה ובמגורי המשפחה המלכותית.
לינה בסביבת אדינבורו.

יום שני
עם בוקר נצא לכיוון סטירלינגSTIRLING , ביקור בטירת סטירלינג, אחת הטירות היפות בסקוטלנד אשר ממוקמת על גבעה וולקנית וממנה ניתן להשקיף על הנוף הקסום, נמשיך לאגם לוךלומונדLOCH lomondאחד האגמים הגדולים בבריטניה אשר משרה שלווה עם החופים המיוערים שלו, ניסע לכיוון צפון מערב לאורך האגם, נעבור ליד טירת אינברי וביתו של הדוכס ארגיל, הטירה הענקית מראה על עשרה הרב של המשפחה.
לינה בבית כפר באורבן או בסביבה.

יום שלישי
היום נגלה את האיים הנפלאים של מול ויונה, ניקח מעבורת שיוצאת מאורבן OBAN לאיים בהם נחת קולומבוס בשנת 563 והביא את הנצרות לסקוטלנד.
לינה בבית כפר באורבן.

יום רביעי
נסיעה דרך גלנקוGLEN COE  נסיעה בהיילנדס המערביים, הקניון היפה בסקוטלנד,  לפורט וויליאם, מתחת לבן נביס, ההר הגבוה בבריטניה, נוסעים צפונה ולוקחים את המעבורת לאי סקאי ISLE OF SKYE , ניתן גם להמשיך דרך לוכי על הגשר לאי סקאיי.
לינה על האי סקאיי.

יום חמישי
נוסעים מזרחה לכיוון טירת אילן דונאןEILEAN DONAN  אחת הטירות המפורסמות של סקוטלנד, ממשיכים באזור אינברנס לכיוון האגם המפורסם –לוך נס, כאן אם תעזו קחו שייט על האגם – אבל, היזהרו מהמפלצת !!
לינה באינברנס או באזור.

יום שישי
כדאי להתחיל בסיור בעיר אינברנס, בירת ההיילנדס, נמשיך מזרחה לטירת קאוודרCOWDOR CASTLE , עם הגן המקסים, נוסעים דרומה דרך אבימור והרי קרינגורם המרשימים, ממשיכים לפיצרויPITLOCHRY   , שם ניתן לבקר במבשלת הוויסקי או לחזות בדגי הסלומון ששטים במעלה הנהר.
לינה בפרטשיר או באזור PERTHSHIRE

יום שביעי
אם הזמן יאפשר בקרו בסט אנדרוס, הפטרון השומר של סקוטלנד, ממשיכים לאורך החוף לכפרי הדייגים אלי ופיטנווים, עוברים על הגשר הרביעי וצופים בנוף המדהים, חוזרים לאדינבורו
לינה באדינבורו.

יום שמיני
קניות וביקור אחרון באדינבורו וחזרה לשדה התעופה.

המסלול המומלץ בנוי על בתי כפר, ניתן לבצע את אותו מסלול עם בתי מלון 3*
מחיר לחבילה כולל טיסה לאדינבורו, רכב ובתי כפר החל מ 1299 פאונד לאדם בחדר זוגי.

* מחיר לינה בלבד לאורך המסלול בבתי כפר 420 פאונד לאדם בחדר זוגי.
* מחיר לינה בלבד בבתי מלון 3* לאורך המסלול המוצע 390 פאונד לאדם.
*  לא קיימות טיסות ישירות לאדינבורו, מומלץ לקחת רכב אוטומט, קיימת אפשרות לשלב עם שהייה בלונדון

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון : 03-6344493

למסלולים נוספים ניתן לפנות אלינו או לקרוא מסלולי טיול מומלצים בסקוטלנד

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..