תאילנד, המזרח הרחוק, משולש הזהב, חופשה מושלמת ונופש באיים פוקט וקופנגן, טיול טבע בצפון תאילנד, ספארי פילים

תאילנד – חופשה מושלמת

תאילנד  – היעד המושלם לחופשה מכל סוג לצעירים, זוגות או משפחות, הגשמה של כל החלומות, אפשרות לנופש מפנק באיים עם נוף עוצר נשימה, מים צלולים ופירות טרופיים, מסלולי הליכה וטרקים ביערות, ספארי פילים, תרבות מרתקת, ערים גדולות או ביקור בשבטים ובכפרים נידחים.

טיסות ישירות לפוקט  – מחיר מיוחד בעקבות החזרת קו הטיסות ליעד הפופולארי עם אלעל  רק 979 דולר  3-12/6/24  !

חוגגים פסח עם המשפחה בתאילנד – פנו אלינו להצעה לתאריכים 15/4-06/05/24!

 

כאן תוכלו לתכנן לכם טיול בכל תקציב ובכל רמה שתבחרו, החל מגסט האוס פשוט ונסיעה בתחבורה הציבורית ועד טיול בהליקופטר, מסע עם סבלים וריזורטים מטורפים של 6 כוכבים.

חבילה תפורה אישית לשבועיים כולל טיסות, נופש באיים ומלונות מדהימים החל מ 2399 דולר לאדם

אנו נותנים כאן מסלול של טיול בסיסי , אך כמובן תוכלו דרכנו להזמין כל חופשה שתבחרו, טיסות לבנגקוק או לאיים, מלונות בכל הרמות, ריזורטים מפוארים, טיול עצמאי או מאורגן לתאילנד.

מחיר לטיול מאורגן של 11 ימים בדצמבר החל מ 2699 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר.

אחת הדרכים להינות מהמיטב של הארץ האקזוטית היפה והמפנקת, טיול מאורגן, במהלך הטיול נסייר בעיר הבירה התוססת בנגקוק, נתרשם מארמון המלך ומקדשיה המרהיבים, נערוך קניות בשווקים הססגוניים של העיר ובמרכזי הקניות המפורסמים. נטוס צפונה לביקור בערים צ`יאנג ראי וצ`יאנג מאי, נתרשם משבטי הצפון המיוחדים כמו שבט ארוכות הצוואר. ולסיום, נקנח בחופשה חלומית באי היפה קו צ`אנג במפרץ התאילנדי.

היום הראשון – טיסה ישירה לבנגקוק והתארגנות במלון.

היום השני – בנגקוק – סיור ערב בעיר המוארת נבקר ברחוב השוקק קאו סאן , במקדש ארוואן ושוק הפרחים ,  בשעות הערב נצא לביקור בשוק הפרחים היפה של בנגקוק ונמשיך לבילוי באזור הקאו סאן (Khao San), רובע התרמילאים של בנגקוק.

היום השלישי – יום בבנגקוק – ארמון המלך והמקדשים – שייט על הנהר,  לאחר ארוחת הבוקר נמשיך את הכרותינו עם העיר הקסומה. נבקר במקדש בודהה היצוק כולו זהב במשקל חמישה וחצי טון, וכן במקדש בודהה השוכב "ואט-פו", הנחשב למקדש החשוב ביותר מבחינה דתית בתאילנד. נמשיך את סיורנו בביקור בארמון המלך עצום הממדים. נסייר בגני הארמון המטופחים, נראה את המקדשים שנבנו עבור בני המלוכה ואת ציורי הקיר המספרים את סיפורה של השושלת המלכותית. נמשיך ונבקר במקדש בודהה האזמרגד הייחודי. לאחר ארוחת הצהריים נצא לשייט על נהר החוצה את העיר "צ`או פרייה" ובתעלות בנגקוק.

היום הרביעי – השוק הצף והגשר על נהר הקוואי , לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל השוק הצף הגדול והססגוני, בדרכינו נערוך ביקור בחווה לעיבוד אגוזי קוקוס. לאחר מכן, נשוט אל השוק הצף ונראה מקרוב את המסחר המתנהל מעל גבי הסירות. משם נמשיך לקנצ`נבורי (Kanchanaburi) ונבקר באתרים המפורסמים שבמקום. הגשר על הנהר קוואי שכיכב בסרט המפורסם, בית העלמין לחללי בנות הברית מימי מלחמה"ע השנייה ובמוזיאון המלחמה. בתום הסיור, נחזור למלוננו בבנגקוק (ביום הזה ארוחת הצהריים כלולה)

היום החמישי – בנגקוק – צ`אנג ראי, לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה נסייר רגלית באזור המלון ולאחר מכן נמשיך לשדה התעופה של בנגקוק שם נעלה על טיסה לצ`יאנג ראי (Chiang Rai) הממוקמת בצפון הרחוק של תאילנד. לאחר הנחיתה העברה לבית המלון להתארגנות, בערב סיור רגלי באזור (ביום הזה ארוחת הצהריים כלולה).

היום השישי – צ`יאנג ראי – גני המלכה האם ומשולש הזהב,  שייט על נהר המקונג, לאחר ארוחת הבוקר נצא לחקור את צפון תאילנד. נתחיל בטיול לגני המלכה האם, אחד הגנים המטופחים והמרהיבים בכל תאילנד, נמשיך לכיוון משולש הגבולות המפורסם בין המדינות תאילנד, לאוס בורמה. מפגש הגבולות הנ"ל מוכר בשם "משולש הזהב" משום שהאזור הוא יעד מועדף להברחת סחורות מעבר לגבול, נבקר בשוק המבריחים המקומי בו מוכרים הסוחרים הבורמזים מכל טוב, נסעד ארוחת צהרים באזור ונסיים בשייט על גדות נהר המקונג העצום. בערב נצא לשוק הלילה של השבטים (ביום הזה ארוחת הצהריים כלולה)

היום השביעי – צ`יאנג ראי, שבט ארוכות הצוואר וצ`יאנג מאי  כולל מופע פולקלור, לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה דרומה לביקור בכפר בו גרות בנות שבט ארוכות הצוואר אשר מאריכות את צוואריהן בעזרת צמידים,משם נמשיך בנסיעה לבירת הצפון צ`יאנג מאי (Chiang Mai), נבקר בעיר, נכנס אל פרברי האומנים ונבקר במפעלים המתמחים בעבודות יד, כסף, עץ, שמשיות, עור ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. בשעות הערב, נצא למופע פולקלור בליווי ארוחת ערב מסורתית "קנטוק".

היום השמיני – צ`יאנג מאי, רכיבה על פילים, חוות הסחלבים, הר דוי סוטפ ושוק הלילה, לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בחווה ובבית הספר לאילוף פילים, נחזה במופע משעשע ונמשיך ברכיבה על פילים בתוך הג`ונגל, לאחר מכן נבקר בחוות סחלבים (אורכידאות) ונתפעל מהפריחה המשגעת של הצמח המגוון,  בחלקו השני של היום נעפיל אל הר "דוי סוטפ" (DoiSuthep) ברכבל ונבקר במקדש החשוב שנמצא בפסגתו,  נתצפת על צ`יאנג מאי ונלמד על הארכיטקטורה המעניינת של המקדש ומאות הפסלים שבו. בשעות הערב, נצא לשוק הלילה המפורסם.

היום התשיעי – לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מאזור הצפון של תאילנד ונצא בטיסה לאי פוקט, האי הגדול והמקסים בתאילנד. עם ההגעה לאי העברה לבית המלון.

היום העשירי – מהאי פוקט  נצא לשייט לאי של ג`יימס בונד, לאחר ארוחת בוקר במלון נצא ליום של טיול ושייט אל מפרץ פאנג נה, זהו הטיול המושלם לחובבי טבע ונופים דרמטיים, לאורך השייט תזכו לראות צוקים וסלעי ענק גיריים ובזלתיים ,שהם איים בפני עצמם. מפרץ פנג נה הינו שמורת טבע לאומית בתוך מימי ים האנדמן הפרוש של שטח של עשרות קמ"ר. השילוב של האיים מאבן גיר עם הים יצר מערות נטיפים מרהיבות, שהכניסה אליהם באמצעות קנו, המושטים ע"י אנשי צוות, עם פנסים (תוך דגש על בטיחות ומקצועיות). השם "ג’יימס בונד" ניתן לאי "קאו- פינג קאן" לאחר שהסרט "האיש בעל אקדח הזהב" צולם בו, בשנת- 1974. בתום הסיור נסיעה חזרה למלון. בערב נצא לסיור רגלי ברובע הבילויים פאטונג.

יום 11 – יום חופשי בפוקט, זמן להנות מחופי הים ושלל הפעילויות המוצעות באי.

המעוניינים יוכלו להצטרף לאחד מסיורי הבחירה אשר יוצעו ע"י המדריך (בתוספת תשלום)

יום 12 – יום אחרון לטיולנו הקסום בתאילנד. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נותיר זמן פנוי לקניות אחרונות באחד ממרכזי הקניות בסביבה, ובהתאם לשעת הטיסה, נצא בנסיעה לשדה התעופה של פוקט לטיסה לבנגקוק ומשם בטיסה ישירה לתל אביב, בה ננחת בשעות הלילה המאוחרות או ביום שלמחרת.

הטיול המוצג של חברת אשת , יש כמובן עוד טיולים רבים ברמות שונות.

  • טיסות רויאל ג'ורדניאן דרך עמאן
  • המחיר כולל מזוודה וטרולי לאדם
  • אין הנחת ילדים
  • תשלום בהעברה, אחרת הוספת עלות אשראי 1.7%

פרטי טיסות:

הלוך תל אביב בנגקוק דרך עמאן בתאריך 13/4 המראה בשעה 23:30 נחיתה בבנגקוק   בשעה 15:15 (שעתיים טרנזיט בעמאן)

חזור בנגקוק תל אביב דרך עמאן בתאריך 01/5 המראה בשעה 00:25 נחיתה בתל אביב בשעה 06:50 (שעתיים טרנזיט בעמאן)

אותם הפרטים גם לטיסה בתאריכים 15/4-06/5 – חופשה מעולה !

 

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..