אחת המדינות היפות באירופה, נופיה ההרריים מושלגים בחורף, הנחלים השוצפים, האגמים, עריה הציוריות וכפריה היפים בשילוב עם אטרקציות רבות למטיילים, האנשים, התרבות והמאכלים הטעימים כולל השניצל הווינאי, השטרודל או הזאכר טארט, השוקולד ושאר המאכלים האופייניים למטבח האוסטרי – אלו הפכו את אוסטריה ליעד תיירותי מהמובילים, אחד היעדים האהובים על המשפחות המטיילות .
התיירות באוסטריה נמשכת כמעט כל השנה,  בין מאי לאוקטובר החופשות בטבע (אביב וקיץ) ואילו בין דצמבר לאפריל (עונת הסקי) , 
אוסטריה היא מדינה קטנה יחסית, משתרעת ממזרח למערב, על פני 560 קילומטרים, ומדרום לצפון לאורך 280 קילומטרים.אך הטיול בה מגוון ומשלב בין עריה היפות, העיירות הטירוליות והטבע המושלם מצד אחד, חופשות תרבות ומוזיקה מצד שני וחופשות ספא או סקי.

אצלנו תוכלו גם לרכוש את כרטיס ההטבות ל 6 ימים במחיר של 95 יורו למבוגר, 55 יורו לילד, לאזור זלצבורג, זלצבורגקארד
בדרך כלל החופשות מתחלקות בין  היוצאים לעיר הבירה וינה, בירת התרבות של אירופה, על מבניה הקלאסיים, המוזיאונים ומוסדות התרבות המפורסמים שלה, לבין חופשות בטבע בחבלי הארץ היפים כמו חבל הטירול ,זלצבורג, קורינטיה,  להגיע לעיירות מקסימות כמו עיירת הנופש באדן והעיר הרומנטית אייזנשטאט, לאתרי טבע עוצרי נשימה כמו מפלי קרימל ופסגת הגרוסגלוקנר ולקנח באתרי הסקי המובילים מאיירהופן, סנט אנטון וקיצבהיל.

בזלצבורג ובוינה נמצא גם בית חב"ד וחנויות בהן ניתן לקנות אוכל כשר, להלן המדריך של אוסטריה לתייר הדתי

חבל הטירול
חבל טירול (Tyrol) מתפרש בין איטליה לאוסטריה, הטירול האוסטרי נמצא בחלק המערבי של אוסטריה, הטירול המכונה האלפים האוסטריים, הוא אחד מהאזורים היפים ביותר בעולם ומאזורי התיירות המפורסמים, הנוף מרהיב כולל אגמים צלולים, נהרות ועיירות ציוריות  על רקע הרים עצומים ולבנים, אוהבי האקסטרים יימצאו מגוון פעילויות אתגריות, טיפוס הרים ,שייט קאנו, ראפטינג וגלישה .
בחבל הטירול מספר אתרי סקי מהמובילים בעולם כגון: סט. אנטון, מאיירהופן  ואישגל. בירתו של מחוז טירול היא העיר אינסברוק,  בחבל נמצאות גם העיירות צל אם זי, זיפלד, פוגן וקיצבהיל,מלבד אתרי סקי פופולאריים ומתקדמים, מבטיחות חוויה אתגרית, הנאה מהנופים,  טיולים רגליים,  רכיבה על סוסים, חיי לילה תוססים ושייט באגמים  בכל עונות השנה.
אם תרצו אווירה רומנטית מומלץ להגיע לזיפלד עיירה מיוחדת הנמצאת אף היא בטירול .
בין המלצות הלינה בחבל הטירול, מלון ריזורט גולדריד, כפר הנופש ררנברג, דירות נופש באישגל, פוגן, ושונבליק או בפנסיונים בעיירות השונות ובתי מלון משפחתיים.
בנוסף, תוכלו לטייל בטבע עוצר הנשימה, לצאת לשייט רפטינג בנחלים באזור, לעלות במעליות הסקי לפסגות הטירול, לבקר בעיירות רבות באזור ובמיוחד באינסברוק, עיר מדהימה מימי הביניים בסגנון גותי ובארוק.

אחת הדרכים היפות והמומלצות הינה טיול אופניים

להלן הצעה של טיולי אופניים מזל אם סי וטיול אופניים נוסף מזלצבורג

העיירה הראשית בטירול היא מאינסברוק, המרחק מגרמניה כ – 180 ק"מ ממינכן.

עוד המלצות ללינה אצלנו באתר –כפרי נופש באוסטריה

המלצות נוספות לחופשה עם ילדים בטירול ואטרקציות נוספות

אזורים נפלאים נוספים לחופשה באוסטריה כוללים את קורינטיה ליד הגבול עם סלובניה, אזור מקסים שידוע בחופשות ספא , או אזור מונטפון על גבול שוויץ.

לקבלת פרטים נוספים אנא מלא/י את הפרטים ונציג של עולמות טורס יחזור אליך