ספרד, טיולי משפחות בספרד, מסלולי פראדורים בספרד, המלצות לחופשה בספרד, המלצות למדריד, המלצות לברצלונה, טיולי יין בספרד, מסלולים לנוסע העצמאי בספרד, חופשות משפחתיות בספרד, חופשה עם ילדים בספרד, כפרי הנופש המובילים בספרד, פארקי שעשועים בספרד, פארק השעשועים בונה ויסטה, ציורים ופיקאסו בספרד, יצירות דאלי בספרד, מסלולי הליכה בספרד, מסלולי אופניים בספרד, כדורגל בספרד, ריאל מדריד, מסלול בפירינאים, איביזה

איביזה – אי שהוא חגיגה

האי הספרדי איביזה (Ibiza), האי המערבי בארכיפלג האיים הבלאריים, היה פעם אי שקט ושליו אשר היווה מוקד משיכה לאמנים ולדוגלים בחיים אלטרנטיביים. אולם החל משנות ה-90 האי הפך לאי של בילויים,  מפורסם במסיבות המוניות ופרועות וחיי לילה תוססים.

מחיר מבצע ראש השנה בטיסה ישירה 13-18/9 – רק 555 דולר 

מחיר טיסה בסוכות לתאריכים 27/9-02/10 – רק 699 דולר

למרות התדמית ההוללת, לאיביזה יש עוד המון מה להציע – מפרצים מבודדים עם חופים יפהפיים, שקיעות עוצרות נשימה, אתרי טבע ועיר עתיקה וציורית. גם אוהבי החיים הטובים ימצאו מלונות יוקרותיים ומפנקים, מסעדות נהדרות ואפילו מוזיאונים וחנויות יוקרה.

תענוג לטייל בסמטאות העיר, הגדושות בגלריות לאמנות ובחנויות של מזכרות ועבודות יד, לשבת באחד מבתי הקפה הרבים שבכיכרות המקסימות או בחצרות הפנימיות מלאות האווירה.
בעיר החדשה יש שדרות רחבות ומוצלות הגדושות בבתי קפה, מסעדות וחנויות. העיר החדשה מפורסמת גם בחיי הלילה שלה, עם כמה מועדונים מהגדולים באי, בהם Pacha ו-Amnesia.
גם הנמל של איביזה טאון שווה ביקור, כשלצד סירות דייגים צנועות עוגנות בו יאכטות מפוארות ומנקרות עיניים. בנמל שוקק החיים יש המון בתי קפה ומסעדות על קו המים.

השנה נוספו לאי גם טיסות ישירות בימי שלישי מה שהופך אותו כחובה לכל אוהבי החיים הטובים

תוכלו להזמין חבילות למלון NYX החל מ 1499 דולר לאדם בחדר זוגי ל 5 לילות על בסיס חצי פנסיון (27/9-02/10)

אחד המלונות הפופולאריים של הישראלים מלון NYX איביזה של רשת לאונרדו:

מלון NYX איביזה (NYX Hotel Ibiza) שוכן במפרץ סן אנטוניו המרהיב והוא המקום המושלם לכל מי שמחפש חופשה פנטסטית ומלאת חוויות באי איביזה הקסום. המלון, שמציע את כל הנוחות והפינוק הידועים של רשת NYX – הוא מלון חוף יפהפה למבוגרים בלבד (מגיל 18) שמספק לוקיישן מושלם למסיבות תוססות ולטעינת מצברים פסטורלית. עיצוב הפנים הייחודי תוכנן במיוחד לעורר השראה ויצירתיות והוא כולל ריהוט מעוצב ומסוגנן, עם הדפסים נועזים וצבעים בולטים ועוצמתיים.

המלונות הטובים ביותר לפי אתר פורבס

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..