דובאי, אבו דאבי, איחוד האמירויות, חופשה עם ילדים בדובאי, אטרקציות בדובאי, מלון אטלנטיס בדובאי, הבורג' חליפה, מלונות מומלצים בדובאי, טיול מאורגן לדובאי, מלונות יוקרה בדובאי, המלצות לחופשה בדובאי, הטוב ביותר בדובאי, המלצות על מלונות בדובאי, שארג'ה, שייט תענוגות בדובאי, טיסה בשמי דובאי, צניחה בדובאי, חיי הלילה בדובאי

איחוד האמירויות לנוסע העצמאי – דובאי, אבו דאבי ועוד

חופשה באיחוד האמירויות אינה רק גורדי שחקים, מלונות פאר, חופים ומדבר צחיח, בחופשה הזו ניתן למצוא אטרקציות מכל הסוגים, שמורות טבע, תרבות, אומנות, קניות ועוד.

להלן מסלול מומלץ

  1. יום טיול בדובאי DUBAI– מסלול מכפר הדייגים ועד גורדי השחקים והתרבות, נתחיל באזור ג'ומיירה JUMEIRAH בבורג' אל עראב המפורסם BURJ AL ARAB זהו המלון המפורסם שמוגדר כ 7 כוכבים, הוא בנוי בצורת מפרש של סירת דאו מסורתית ומהמגדל ניתן להשקיף על הנוף של העיר כולה, דרך אגב, הכניסה הינה בתשלום, אך ניתן לעקוף זאת על ידי הזמנת מקום באחד הברים או המסעדות של המלון, נמשיך ונטייל במרכז התרבות, נחצה את התעלה ונלך לבקר במסגד הגדול של ג'ומיירה GRAND MOSQUE, המסגד הנ"ל מאפשר כניסה רק למוסלמים, אך הוא המסגד העתיק ביותר והוא מרשים מאוד גם במבט מבחוץ.

נמשיך לרובע אלבסטקיה BASTAKIAH שהינו רובע היסטורי הכולל מבנים מסורתיים עם ארכיטקטורה עתיקה וחצרות צרים ומאורכים, כאן גם נוכל לבקר במוזיאון של דובאי בממוקם בתוך המבצר הישן של אל פאהידי, במקום ניתן לטייל, ישנם מוזיאונים נוספים, בימי שבת יש שוק , נמשיך בשייט בתעלה המלכותית בסירת "ארבס" אוטנטית ונהנה מהנופים של העיר לכיוון דיירה DEIRA שם ממוקמים השווקים הגדולים של  הזהב, התמרוקים והתבלינים, אחרי ביקור בשווקים נוכל להמשיך לאזור זאאביל ZAABEEL  האזור של בתי השליטים והארמונות של דובאי, לאחר מכן נבקר בבורג' חליפה, המגדל הגבוה בעולם, מהקומה ה 124 ניתן להשקיף על העיר ממבט הציפור, לאחר מכן נעבור לאיזור המודרני של העיר, נכנס לאי המלאכותי פאלם ג'ומירה, נראה את מלון אטלנטיס המדהים , נטייל במרינה המרשימה ונסיים בקניון של דובאי, הקניון הגדול בעולם עם 1200 חנויות של כל המותגים הכי מפורסמים בעולם.

 

  1. יום טיול לנסיכות שארג'ה SHARJA הנמצאת צפונית לעיר דובאי, פנינת הגולף הוכרזה כעיר התרבות והחינוך של העולם הערבי על ידי אונסקו, כאן נראה את מסגד המלך פייסל, נחווה את התרבות של האמירתים, נלמד על התרבות והתלבושות המקוריות, נראה את שחזור הכפר ונבקר במוזיאון המורשת, נבקר בשוק העתיק ובגלריות , אפשר גם להכנס למוזיאון האיסלם או לבקר באוניברסיטה.

בחצי השני של היום נצא לספארי במדבר, מסלול על רכבי 4X4  בצבעים המדהימים של המדבר, ניתן לצרף מסלול גמלים במדבר, לגלוש בחול, להינות מהשקיעה ולסיים בארוחה עם הופעה של ריקודי בטן.

 

  1. יום טיול באבו דאבי ABU DAHBI– אבו דאבי הוא אי, העיר אבו דאבי הינה הבירה של איחוד האמירויות, ממנה הגיע האמיר שייח זאיד אשר יזם והקים את האיחוד, במקום ניתן לראות את המתחם הנשיאותי ובה ממוקמות מוסדות המדינה, נבקר במסגד הגדול של שייח זאיד, זהו מסגד מרשים אשר בנוי להכיל יותר מ 30,000 מתפללים, על רצפתו שטיח שנארג בעבודת יד, קירות המסגד מצופים בשיש לבן והוא מוקף בריכות מים אשר מקרינות את השמש, בערב המקום מואר בנורות ובמתחם נמצא גם הקבר של נשיא האומה. במרכז העיר נוכל לראות את "ארמון האמירויות" EMIRATES PALACE אחד ממלונות היוקרה המפורסמים בעולם, בתחום שטח ענק של גנים, צמוד לחוף הים, הריהוט בסגנון פנטזיה מזרחית ובחזית הבניין מזרקות מים, ברחוב מאידן תוכלו לראות פסלי רחוב של אביזרים אשר שימשו את תושבי המדבר, נמשיך אל האי יאס YAS שם נמצא פארק פרארי FERRARI PARK הענק והמקורה, וקניון יאס שהוא הגדול ביותר באבו דאבי, שם נאכל ארוחת צהרים , נמשיך לאי סאדיאת SAADIAT בו נוכל לבקר במוזיאון הלובר (כן כמו בפריז) וכעת נבנה שם גם מוזיאון גוגנהיים עוד תרומה לתרבות של האמירויות .

 

  1. יום טיול העיר אל עין AL AIN

 

העיר אל עין הינה נווה מדבר בתחומי נסיכות אבו דאבי, ממוקמת בהרי הג'אר HAJJAR , היא אחת הערים העתיקות באיחוד האמירויות, העיר זכתה בחסות אונסק"ו בזכות ההיסטוריה שלה , המבנים שנשתמרו והשייח זאיד בן סולטן שהביא לאיחוד האמירויות והיה הנשיא הראשון, העיר מעט מרוחקת, במקום מעיינות מים חמים וקרים , מבצר אל ג'הילי הציורי אשר הוקם בשנת 1891 להגנה על העיר ועל מטעי התמרים, המוזיאון המלכותי נמצא בארמון משנת 1910, העיר שונה לחלוטין מדובאי וכוללת בתים נמוכים עם חצרות , גנים ופסלים.

 

המסלול המתואר הינו רק תקציר שנותן טעימה, כמובן שבכל אחת מהערים שתוארו ניתן לבלות 3 ימים או יותר, יש עוד מבחר של שמורות טבע, פארקים , מוזיאונים, שווקים, ספורט ימי ואטרקציות לכל הגילאים צריך רק לבחור מה רוצים לעשות ובאיזו רמה.

 

ניתן להציע את הסיורים בכל רמות המחיר והמלונות, אבל, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לטייל כמו נסיכים, נוכל להציע טיול מלכותי הכולל רכבי יוקרה, מלונות 5* או יותר, שהייה באוהלים ממוזגים במדבר, טיסה בהליקופטר, סקי ואפילו צניחה חופשית !

עולמות נופש תשמח להכין לכם את החופשה האטרקטיבית ביותר כמו שרק תוכלו לחלום.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..