סלובקיה, כפר הנופש ג'ינו בסנובה, הרי הטאטרה,חופשה משפחתית בסלובקיה, חופשה עם ילדים בהרי הטאטרה, הרי הטאטרה הגבוהים למשפחות, כפרי נופש בסלובקיה, כפרי נופש בפולין, פולין, קראקוב

ורשה בירת פולין

ורשה (WARSAW)ורשה בירת פולין והעיר הגדולה בפולין, הולכת ומתגלה בשנים האחרונות כיעד אירופאי מבוקש בקרב תיירים מכל רחבי העולם,  ורשה  נחשבת לעיר אטרקטיבית לחופשה מושלמת – שפע המוזיאונים, אטרקציות בעלויות ששוות לכל כיס ביחס לשכנותיה במערב אירופה. בורשה ארכיטקטורה מודרנית המשתלבת בצורה מושלמת עם מבניה העתיקים, לצד כנסיות בעלות צריחים מחודדים וארמונות מפוארים תמצאו גם מבנים מודרניים, גבוהים ונוצצים.

לאורך השנה מגיעים לוורשה מאות אלפי מטיילים שנהנים מבתי קפה, מסעדות מישלן מהטובות בעולם, מועדונים ופאבים. חווית השופינג בוורשה שווה במיוחד ומומלץ לבקר במרכזי הקניות החדישים ובשווקים המסורתיים. אין ספק שוורשה של ימינו שמה את עברה מאחור והיא צועדת בדרך לככב כעיר צבעונית שמציעה הרבה כיף והנאה למקומיים ולתיירים.

בביקור בורשה ניתן לבקר באתרים היהודיים כמו בית הקברות היהודי, גטו ורשה, מוזיאון מרד ורשה, בתי כנסת ועוד. בנוסף תוכלו לבקר במספר מוזיאונים הפועלים בעיר, ביניהם: מוזיאון קופרניקוס, מוזיאון שופן, מוזיאון מארי קירי ועוד. תוכלו לבקר בפארק וילאנוב המרשים או בפארק פרסקי.

חבילות לורשה:

טיסה בלבד רגע אחרון  – מחיר 199 דולר  (תאריכים 17-24/9)

קפיצה לבירת פולין המפתיעה ורשה, מלון  ארש קרקובסקה 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר והעברות – מחיר 769 דולר לאדם (22/9-26/9)

חבילה הכוללת טיסת ישירה לורשה, מלון  מרקיור סנטרום 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר – מחיר 1019 דולר לאדם (תאריכים 10-15/10)

חבילה מפנקת בורשה, 5 לילות במלון  ווסטין 5*  על בסיס לינה וארוחת בוקר  – מחיר 1199 דולר לאדם (תאריכים 10-15/10)

סוכות חוגגים בורשה, 5 לילות במלון  נובוטל סנטרום 4*  על בסיס לינה וארוחת בוקר  – מחיר 1159 דולר לאדם (תאריכים 15-20/10)

פנו אלינו לקבלת חבילות ייחודיות כולל חבילות עם לינה בפארק המים סנטגו הגדול באירופה, מלונות בחבל 1000 האגמים ועוד.

האתרים המרכזיים של ורשה

הטירה המלכותית – מבנה ארכיטקטוני מרשים מהמאה ה-15 שבעבר היה מקום מושבה של משפחת המלוכה. כיום הוא משמש כמוזיאון שבו מוצגים ציורים של רמברנדט וציירים פולנים וכן כמרכז תרבות ואומנות.
בזיליקת  ג'ון המטביל – מקום התפילה הוותיק ביותר בוורשה בעל מבנה מפואר ומהודר.
כנסיית – Our Lady of Grace כנסייה מעוררת התפעלות שנבנתה על ידי הארכיטקט יאן פרנקוויץ בין השנים 1609-1626.
רובע פראגה  במקום, שבעבר היה אזור תעשייתי והפך לאזור טרנדי ותרבותי, ישנם גלריות לאומנות, פאבים, מועדונים, תיאטראות וחנויות וינטג'.
הדרך המלכותית (
The Royal Road) – דרך זו מקשרת הארמון המלכותי לטירה המלכותית, ולאורכה ניצבים פסלים,  מבנים ייחודים, גינות מטופחות ומזרקות.

ורשה מציעה שלל מוזיאונים, שיוסיפו הרבה עניין לביקור. בין המוזיאונים הבולטים: המוזיאון ההיסטורי של ורשה, המתעד את המהפכים והגלגולים שעברו על העיר במהלך השנים, המוזיאון הלאומי בו קיים אוסף האמנות הגדול ביותר בפולין, מוזיאון מרד וורשה, המתאר את ההתקוממות של העם הפולני נגד הכיבוש הנאצי, מוזיאון הכלא Paiwak שהוא שריד מימיי מלחמת העולם השנייה אשר נכלאו בו אסירים פוליטיים, מוזיאון מארי קירי בו תוכלו לבקר בביתה של זוכת פרס הנובל לפיזיקה וכימיה ומוזיאון כלי התחבורה המכיל את אוסף כלי הרכב הגדול ביותר בפולין. כמו כן ב-2013 נפתח מוזיאון חדש לתולדות יהדות פולין.
בעיר קיימים כמה גנים ופארקים נהדרים, ביניהם פארק אואז'נקי, פארק גדול במיוחד בו ממוקם ארמון הקיץ  אשר שימש את המלך האחרון של פולין ופארק וילאנוב- בו ניצב ארמון בארוקי יפהפה. פינה ירוקה וייחודית תמצאו על גג הספרייה של אוניברסיטת ורשה עם מזרקות, פרחים ונקודת תצפית על העיר כולה.

לחופשה עם ילדים, מעבר לטיול בעיר עצמה וביקור במוזיאונים, ניתן להוסיף טיול לגן החיות אשר שוכן בגן המזרחי של הויסלה, ביקור בפלניטריום שמי קופרניקוס, מוזיאון הפינבול (מכונות המשחק) וסיור רטרו ברובע פראגה.

בנוסף כמובן ניתן לצאת ליום טיול לפארק השעשועים סנטאגו

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..