חופשה בפריז עיר האורות

פריז – עיר האורות

כל מה שתחפשו תרבות, אומנות, רומנטיקה וקולינריה – מתאימה לכולם.

פריז נחשבת למוקד תרבות, עיר של אמנות, מרכז עסקים ואופנה מוביל באירופה ובעולם כולו. פריז מסמלת רומנטיקה והיא זכתה לשם החיבה "עיר האורות". פריז נחשבת גם בירת הקולינריה העולמית.

פריז (Paris) בירתה של צרפת,  על גדותיו של נהר הסיין (Seine) בצפון צרפת בחבל איל דה פראנס (Ile-de-France). פריז נחשבת לאחת הערים היפות והמתוירות באירופה.

טיסה לפריז  30/1-06/2 – רק 169 דולר לאדם !!!  (טיסת טרנסאוויה ללא מזוודות)

טיסה לפריז בינואר 11-16/1/24 – רק 199 דולר לאדם

חבילה לפריז בסילבסטר  28/12-02/1 – מלון רג'ינה 3*  על בסיס לינה וארוחת בוקר  669 יורו לאדם בחדר זוגי

טיול מאורגן פריז משפחות  4 לילות כולל יורודיסני (תיאור בהמשך) 1129 יורו לאדם

בין מגוון האתרים והמונומנטים בעיר שאסור לכם לפספס, תמצאו את שער הניצחון וכמובן את מגדל אייפל, סמלה המוכר ביותר של פריז, אינספור מוזיאונים מדהימים כשהמפורסמים ביניהם שאסור להחמיץ כוללים את  מוזיאון הלובר, מוזיאון האמנות ד’אורסיי ומרכז פומפידו, כנסיות מפורסמות כמו בזיליקת הסקרה קר וקתדרלת נוטרדם, הרחובות הקסומים והשדרות היוקרתיות כמו השאנז אליזה, חיי לילה מטורפים , מסעדות כולל מסעדות מישלן, ברים, מועדונים ומופעים.

לביקור בפריז ניתן להוסיף גם  סיורים מחוץ לעיר וביקור בארמונות הפאר של מלכי צרפת, ארמון ורסאי המפואר ששימש בעבר כמשכנם של מלכי צרפת ובגני ורסאי המרהיבים הסמוכים לו וכל עמק הלואר.

חופשה עם ילדים כוללת ים של אטרקציות, טיפוס על מגדל אייפל, שייט על הסיין, הליכה למוזיאון גרווין עם בובות השעווה, פארקי השעשועים יורודיסני, אסטריקס, צ'אפלין, נסיעה באוטובוס התיירים, ביקור בגן החיות, המצפה התת ימי ושער הנצחון.

פארק אסטריקס asterix park

פארק אסטריקס כאן תמצאו את הדמויות של ה"גאלים" (תושבי צרפת הקדומה מסיפורי אסטריקס הידועים). תוכלו לבקר כאן בשישה אזורי נושא , מתקני לונה פארק, דמויות מחופשות ועוד. כאן תצאו למסע בזמן דרך תקופת הגאלים, האימפריה הרומית, יוון העתיקה, תקופת  הוויקינגים ומצרים העתיקה ביום משפחתי שכולו הנאה.

יש כאן חוויות עבור כל הגילאים,  פארק אסטריקס הוא אטרציה מומלצת בין אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים קטנים או גדולים. הקטנים יוכלו לבלות ביער Idéfix וב- 12 אטרקציות כיפיות נוספות, בזמן שילדים גדולים יהנו מ-7 מתקני אקשן מלהיבים, וגם מופעי פעלולנים, מופעי קסמים ואם הם מכירים את אסטריקס, אולי גם מאיזה גאלי משונה עם צמות ג'ינג'יות שידדה לעברכם כדי להצטלם.

האטרקציות כוללות את "הרכבת של זאוס" (Tonnerre de Zeus), רכבת ההרים העשויה עץ  או את גודוריקס (Goudurix), רכבת הרים מפלדה שמבצעת 7 לופים בטרם היא מגיעה לעצירה – לאמיצים בלבד. תוכלו גם לעלות על מתקן המים ה-Oxygénarium ולצאת לשיט מטלטל על גלים סוערים, או לעלות על רכבת שדים מפחידה במיוחד, ה- Transdémonium.

Pegasus Express, רכבת הרים במהירות גבוהה המטפסת בקו ישר לגובה 21 מ'! בנוסף תוכלו לצפות בבלט המתבצע על המים וכולל דולפינים ואריות ים.

מסלול טיול של 4 לילות פריז למשפחות – מחיר החל מ 1199 דולר לאדם בספטמבר 2023

יום ראשון – הכרות עם פריז

תל אביב – פריז : בטיסה ישירה ננחת בבירה האלגנטית של צרפת, פריז.nלאחר הנחיתה, נעלה לאוטובוס שילווה אותנו היום לסיור היכרות עם עיר האורות ואחת היפות בבירות העולם. ניסע לאורך שדרת האליזה, השדרה המפורסמת ביותר בעולם על שלל חנויותיה ובתי הקפה ובה שוכנים בית הממשל. נראה את שער הניצחון שנבנה לכבודו של נפוליאון ונגיע לכיכר הטרוקדרו לתצפית היפה ביותר אל מגדל אייפל.nבסוף היום נגיע למלון באזור פריז

יום שני – פריז הקסומה

נתחיל את יומנו דרך כיכר הקונקורד מהחשובות והמרשימות בפריז ונצפה על עבר האובליסק המצרי העצום שניתן במתנה ממצרים בראשית המאה ה-19. נמשיך לאורך שדרות ריבולי השוקק ומשם נעבור לרובע המארה האלגנטי, נתחיל בכיכר ווז` ונתרשם מיופי הבניינים שנבנו בראשית המאה ה-17. נשים לב לבית מספר 6 בוא נמצא ביתו של ויקטור הוגו. רובע המארה ידוע גם כרובע היהודי של פריז -נמשיך בתצפית אל כנסיית נוטרדאם אחד מסמליה המובהקים של פריז. את הביקור נסיים ברובע הלטיני הססגוני ונותיר זמן חופשי לשוטטות ולקניות. nבתום היום חזרה למלון

יום שלישי  – יורודיסני

יום של בילוי והנאה בפארק האגדות המופלא פארק השעשועים דיסנילנד פריז. נדהר ברכבות, ונהנה ממגוון המתקנים שמציע פארק השעשועים מהמובילים בעולם. בתום יום עמוס חוויות ואדרנלין נחזור חזרה למלון ללינה.

יום רביעי – אומנות וקניות

את חציו הראשון של יומנו נקדיש ליתר האזורים הקסומים של פריז. נגיע לרובע האמנים של פריז מונמרטר ובראשו מתנשאת בזיליקת "הלב הקדוש" ממנה נהנה מתצפית מרהיבה על העיר היפה. נראה את תיאטרון הקברט הידוע "מולן רוז`" עם טחנת הרוח האדומה בין סמליה הבולטים של העיר. נסיים את היום ברובע לה דפנס, הוא מרכז העסקים הרשמי של העיר פריז, שמספק הצצה לתיירים לצד מודרני יותר של הארכיטקטורה הצרפתית. זמן חופשי לקניות, בתי קפה.. nבתום היום נגיע חזרה למלון

ביום האחרון שייט על הסיין וטיסה חזרה.

 

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..