יוון, כרתים, רודוס, חופשות משפחתיות ביוון, חופשות באיי יוון, חופשה עם ילדים ביוון,

חופשה משפחתית באיי יוון – רודוס

רודוס אחד האיים הפופולאריים לישראלים באיים של יוון. לאי מגיעים תיירים מכל העולם וכמובן המון ישראלים.

האי מציע למטיילים את כל מה שצריך לחופשה המושלמת, ריזורטים מפנקים המציעים מגוון סוגי חופשה לזוגות, משפחות וצעירים לנופש בטן גב הכל כלול.

הבניה ברודוס ובמיוחד בלינדוס בתים קטנים ולבנים המאפיינים את תרבות הבנייה הקיקלידית. אין ספק שהבנייה היוונית המסורתית מקנה לאי מראה קסום המשתלב נהדר עם ההרים וחופי הים הצובעים בגווני טורקיז-כחול.

רודוס ממוקם בים האגאי בצד הדרום מזרחי והוא הגדול באיים הדודקאנסיים, האי הרביעי בגודלו ביוון כולה

האטרקציות ברודוס כוללות את העיר רודוס עצמה עם הנמל והעיר העתיקה, חופים נפלאים, טיול בעמק הפרפרים, העיר לינדוס, הכפר אפולונה ועוד

קפיצה קטנה למלון  טיבולי  3* מחיר 399 דולר על בסיס לינה וארוחת בוקר 3 לילות ( 06-09/9/24) 

חופשה משפחתית (זוג+2) בגולדן אודיסיי  4* מחיר 539 דולר על בסיס פנסיון מלא ל 3 לילות  (8-11/9) כולל העברות

סופ"ש במלון רודוס פאלאס  5* מחיר 819 דולר על בסיס חצי פנסיון כולל העברות ומזוודות ( תאריכים 12-15/9)

מבצע למשפחות ל 4 לילות במלון אמפיתריאון בוטיק 4* (זוג+2 ילדים) מחיר 399 דולר על בסיס לינה וארוחת בוקר  ( 29/9-03/10/24)

מבצע למשפחות ל 4 לילות במלון אול סנסז נוטיקה בלו  5* (זוג+2 ילדים) מחיר 799 דולר על בסיס הכל כלול ( 22-26/9/24) כולל העברות

סוכות למשפחות במלון אטלנטיקה אגיאן בלו ריזורט 5* (זוג+2 ילדים) החל מ 769 דולר על בסיס הכל כלול עם העברות ומזוודות (16-19/10/24) 

סוכות זוגי חוגגים במלון לינדוס אימפריאל 5* החל מ 1059 דולר על בסיס הכל כלול עם העברות (16-22/10/24) 

המחירים הינם בדולר לאדם  (לא כולל מזוודות, או העברות למעט כשרשום במפורש)

ברודוס תוכלו להינות מטברנות נהדרות, קניות, חיי לילה תוססים, נופש בחופים הקסומים  וכמובן שייט וספורט ימי

אתר הנופש והספא אןל סנסז נאוטיקה בלו אקסקלוסיב (All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa – All Inclusive) ממוקם על חוף פאנס (Fanes) בסמוך לחוף, במרחק של 29 ק"מ ממרכז העיר מימי הביניים של רודוס (Medieval Rhodes), וכולל שלוש מסעדות, שלושה ברים, שתי בריכות שחייה חיצוניות ואחת מקורה, וכן אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. אתר הנופש הוא מלון 5 כוכבים שממוקם בגנים שופעים ומציע נופים פנורמיים של הים האגאי, וכן 305 חדרים וסוויטות. כל החדרים ממוזגים, עם מרפסת / טרסה, גישה לבריכות משותפות או פרטיות, מקלחת ואמבטיה, טלפון בחיוג ישיר, מייבש שיער לאינטרנט, טלוויזיה בלוויין, רדיו ומיני בר. מתקני הספורט באתר כוללים מיני גולף, מגרש כדורגל קטן ומגרש כדורעף חופים. תוכלו ליהנות גם מפעילות אחרות, לרבות צלילה וגלישת עפיפונים. תוכלו למצוא באתר הנופש גם אמפיתיאטרון באוויר הפתוח וקולנוע קיץ.

 

החופים היפים ביותר ברודוס:

חוף פליראקי

כ-16 ק"מ דרומית לרודוס העיר נמצאת רצועת חוף נקייה ומסודרת הנמתחת לאורך 4 ק"מ בה ניתן למצוא מיטות שיזוף, כסאות ושמשיות. בחוף אפשרויות ומגוון פעילויות ספורט ימי כמו סקי מים וגלישת רוח. אם אתם רעבים תוכלו להשביע את תאבונכם באחד מהטברנות, מסעדות או הברים המצויים לאורכו של החוף.

מפרץ אנטוני קווין

מבנה הנוף של המפרץ הוא סגור וסלעי ועשיר בצמחייה פראית. חוף קטן עם מים צלולים וקרירים מושלמים לבילוי ביום חם. המפרץ קרוי על שמו של שחקן הקולנוע המקסיקני-אמריקאי אנתוני קווין שהתאהב ברודוס כאשר צילם על האי את הסרט "תותחי נברון" בכיכובו אי שם בשנות ה-60 של המאה הקודמת. הוא החליט לקנות את המפרץ המבודד ולהקים בו מרכז בינלאומי לאמנים ויוצרי סרטים.

קולימביה kolymbia

רצועת החוף המהממת של קולימביה נמצאת בין לינדוס לרודוס העיר ליד הכפר אפאנדו (Afandou). החוף מסודר עם חנייה, שירותי ציבוריים, כסאות ושמשיות והוא מציע אווירה רגועה וידידותית לילדים שכן הוא לא עמוס כמו חופים סמוכים ויחסית שקט גם בשיא עונת התיירות למרות ואולי בזכות המלונות שלאורכו, אותם פוקדים בעיקר משפחות ואנשים מבוגרים. שייט בקאנו ושנירקול הם רק חלק ממגוון האפשרויות לפעילויות ימיות שהחוף מציע.

5 המלונות המומלצים למשפחות

אתר הנופש והספא אליסיום – Elysium Resort & Spa

אליסיום, אתר נופש וספא מומלץ ברודוס בדירוג 5 כוכבים, נמצא במקום מעולה מול חוף הים של קליתאה (Kallithea) וכולל בריכת לגונה, בריכת הידרומסאג', מרכז ספא בשטח 800 מ"ר, 4 ברים, אוכל מצוין ויחידות אירוח אלגנטיות.

החדרים המרווחים והמסוגננים כוללים מרפסת המשקיפה לים, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת ומקרר קטן. חלק מהיחידות כוללות אמבט ספא.

מלון אין קמרה ארט בוטיק – In Camera Art Boutique Hotel 

אין קמרה ארט בוטיק, בית מלון מומלץ ברודוס בדירוג 4 כוכבים, מעוצב עם אלמנטים מרשימים של דקורציה ואדריכלות בעלי אופי ימיי-ביניימי. יחידות האירוח מתאימות למשפחות המגיעות אל רודוס עם ילדים, ממוזגות וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם

אתר הנופש מיטסיס אלילה – Mitsis Alila Resort & Spa

מיטסיס אלילה, ריזורט מומלץ ברודוס בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף פרטי בפליראקי; הוא מציע בריכת שחייה חיצונית מקורה, מסעדות שונות המגישות מנות יפניות, מקסיקניות ואיטלקיות, כמו גם מרכז ספא. חדרי האירוח מעוצבים באלגנטיות וכוללים מרפסת. זהו מלון עם פארק מים כאשר מרכז ספורט מים ומגלשות מים לילדים ולמבוגרים זמינים במקום ובאופן טבעי אתר הנופש מקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

החדרים ממוזגים ומעוצבים עם רצפות שיש, ריהוט אקלקטי לבן וטלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין. בחדר הרחצה שבכל חדר יש מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוקי רחצה רכים.

אתר נופש למשפחות אספרידס ביץ' – Esperides Beach Family Resort 

אספרידס ביץ', אתר נופש מומלץ ברודוס למשפחות בדירוג 4 כוכבים, מציע אירוח בשיטת "הכל-כלול" ומהווה אופציה מעולה למשפחות שמחפשות מלון "הכל כלול" ברודוס לחופשה משפחתית עם ילדים. הוא ממוקם על חוף קהליתאה (Kallithea), שבו שמשיות ומיטות שיזוף ו-3 בריכות שחייה. בין מתקני הריזורט ניתן למצוא 2 ברים ליד הבריכה, 2 מסעדות, בר חוף, 2 מגרשי טניס ומתקני כדורעף חופים.

אתר הנופש והספא מיטסיס רודוס מאריס – Mitsis Rodos Maris Resort & Spa 

מיטסיס רודוס מאריס, ריזורט מומלץ ברודוס למשפחות בדירוג 5 כוכבים, שוכן על חוף קיוטארי (Kiotari). הוא מציע אירוח "הכל-כלול" ושייך לרשימה הלא גדולה של מלונות ברודוס בשיטת "הכל כלול" שמקבלים ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים – יש בו מרכז ספורט מים, מרכז ספא, שני מגרשי טניס ושלוש בריכות. האורחים נהנים ממשקאות חינם מהמיני בר שבכל חדר.

החדרים הממוזגים מעוצבים בסטייל ים-תיכוני מודרני ובהם טלוויזיה בלוויין וטראסה או מרפסת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזור הלובי ובקפה אינטרנט שבמקום.

רשת מלונות היוקרה אטלנטיקה – Atlantica Hotels & Resorts

חוויית נופש אולטימטיבית שטרם הכרתם…

במלונות היוקרה של הרשת באי רודוס ובאי כרתים

תוכלו לחוות חופשה משפחתית מדהימה

בדרגת 5* דלאקס על בסיס הכל כלול.

לבחירתם שניים מארבעת מלונות העילית של הרשת

💙 רודוס (אזור קולומביה)

אטלנטיקה אגיאן בלו

5* דלאקס | הכל כלול

פארק מים ענק במלון

💙 רודוס (אזור גינאדי)

אטלנטיקה דרימז ריזורט

5* דלאקס | הכל כלול

פארק מים ענק במלון

מלון פופולארי למשפחות גולדן אודיסיי 4*

מקום האירוח Golden Odyssey נמצא בקולימביה, במרחק של 1.7 ק"מ מחוף קולימביה, ומציע בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית בחינם, גינה וטרסה.

מקום האירוח כולל מסעדה וגם בר ומגרש טניס.  מועדון לילדים ואינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי מקום האירוח.

בכל חדר יש מיזוג אוויר, שולחן עבודה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים, מגבות ומרפסת עם נוף לגן.

חדר הרחצה הפרטי מצויד במקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. בחדרים יש כספת. ארוחת בוקר בסגנון בופה, קונטיננטלית או אנגלית/אירית מלאה מוגשת במקום בכל בוקר.

במקום האירוח Golden Odyssey יש מתקני שעשועים לילדים. תוכלו לשחק טניס שולחן וקליעה למטרה במלון, ושירותי השכרת אופניים והשכרת רכב זמינים במקום.

המלון ממוקם במרחק של 25 ק"מ מהאקרופוליס של לינדוס ו-25 ק"מ ממקדש אפולון. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי רודוס, שממוקם 31 ק"מ ממקום האירוח.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..