הולנד, החופשה המומלצת למשפחות, טיול מאורגן עם ילדים, כפרי הנופש המומלצים, פארקי שעשועים, אפטלינג, אמסטרדם, מדורודם, ליידן, סנטר פארקס, לנדל, דה אמהוף,

כפר הנופש הט היידרבוס בהולנד HET HEIDJERBOS

כפר הנופש הט היידרבוס של רשת סנטר פארקס Het Heijderbos נמצא בלב מחוז לימבורג שבמזרח הולנד, סמוך לערים ניימייכן וארנהם כפר הנופש במרחק של 141 ק"מ מאמסטרדם, 95 ק"מ מפארק השעשועים אפטלינג, 218 ק"מ מבריסל, 95 ק"מ משדה התעופה דיסלדורף.

בנוסף לפארק המים המעולה ולמגוון המסעדות ומתקני המשחקים והספורט לילדים ולהורים, מציע הכפר הזה את ה"ג'אנגל דום", חווייה טרופית מיוחדת שמפגישה את כל המשפחה עם צמחייה ובעלי חיים אקזוטיים, כולל פעילויות מיוחדות לילדים ואפשרות ללון בין בעלי החיים ב"ג'אנגל לודג'". מחוץ לכפר ממתינות לנופשים אטרקציות נוספות: פארק הדיונות, מבשלת בירה בת 100 שנה, פארק השעשועים טיבולי, ועוד.

מה בכפר:

מתחם השוק (Market Dome): במרכז המסעדות והקניות של הכפר תמצאו 6 מסעדות בסגנונות שונים מארוחות חמות ועד כריכים ופנקייקים, עם תפריטים מיוחדים לילדים וגם אפשרות לקחת ארוחות מוכנות הביתה.

"עולם המים" (Aqua Mundo): פארק המים של הט היידרבוס הוא עולם שלם של שעשועיי מים ורוגע. "נהר הפרא" שלו הוא המהיר ביותר בכל פארקי המים של הסנטר פארקס, יש בו בריכת גלים נהדרת, ובריכה לקטנטנים. אפשר לשחות, להיסחף בכיף עם נהר הפרא, לצלול, לשחק משחקי מים ויש גם Aqua gym.

ה"ג'אנגל דום" ואטרקציות מיוחדות לילדים: צמחייה טרופית וציפורים אקזוטיות אמיתיות מקדימים את פניכם במתחם המרהיב הזה- פיסת עולם טרופית בלב מחוז לימבורג ההולנדי. הילדים יכולים לצאת להרפתקאה במסלול החבלים, או להשתתף במשלחת אל הג'ונגל או מחנה סאפארי. מתחם הג'ונגל הוקם תוך שיתוף פעולה עם WWF, הקרן העולמית לשימור חיות בר (World Wildlife Fund), ומהווה עבור הילדים לא רק מקור לבילוי והנאה אלא גם להעשרת הידע שלהם לגבי טבע ובעלי חיים (כניסה בחינם)

פעילויות נוספות לילדים: פיקניק בג'ונגל, מופע "אורי וחברים", קיר טיפוס, חוות בעלי חיים, רכיבה על סוסי פוני ועוד. מה ילדכם רוצה להיות כשיהיה גדול? איכר, כבאי, דייג, סופר מודל? בתוכנית Wannabe לילדים בני 4-12 הם יוכלו להתחיל לממש את החלום. במרכז ספורט תוכלו ליהנות ממשחקי טניס, בדמינגטון, טניס שולחן, סקווש. יש גם את "גולף הרפתקאות", טיולי אופניים, רכיבה על סוסים, טיולים ביער, דייג ועוד.

הקוטג'ים- הבית שלכם בהט היידרבוס

הכפר מציע מגוון גדול במיוחד של קוטג'ים עם עיצוב פנים נעים ופונקציונאלי, מטבח מצוייד היטב, כל אביזרי הנוחות ומרפסת גן. הקוטג'ים ערוכים לאירוח של 2-12 איש. יש גם קוטג' שהוא בית על העץ ובית-סירה מפנק, וגם חדרים במלונית לחופשה רומנטית. בקוטג'ים אין מיזוג אוויר אך יש חימום. רוצים להעצים את החוויה הטרופית? לאכול ארוחת בוקר עם הפלמינגוס? לרשותכם Jungle Lodge, חבילה מיוחדת הכוללת לינה בבקתה בלב הג'ונגל, 2 ימי כניסה חופשית ל"אקווה מונדו" ועוד.

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..