סלובניה, סלובניה למשפחות, חופשה בסלובניה עם ילדים, המלצות לסלובניה, כפרי הנופש בסלובניה, טבע ונוף בסלובניה, חופשה לנוסע העצמאי בסלובניה, לובליאנה, אגם בלד, אגם בוהיני, ספא בסלובניה, מערות פוסטוינה, חופשה בקרואטיה עם ילדים

לובליאנה ריזורט בסלובניה

אתר הנופש והקמפינג לובליאנה (Ljubljana Resort Hotel& Camping) מציע מתחם של בריכת לגונה עם מעל ל-60 אפקטי מים, והוא שוכן בתוך פארק גדול בעל שטח של 70 דונם, במרחק של 5 ק"מ מהעיר העתיקה של לובליאנה. מקום האירוח בלב הטבע, ומציע אפשרויות לטיולים ארוכים בפארק.

אתר הנופש מציע פעילויות ספורט ופנאי הכוללות כדורעף חופים, טניס שולחן, סאונה וחדר כושר. בקרבת מקום יש מתקני שעשועים לילדים. ניתן להשתמש גם בבריכת שחייה בתשלום נוסף. האתר מספק מגרש חנייה גדול ללא תשלום.

מרכז הספורט המודרני סטוזיצה (Stozice) נמצא במרחק של 1.5 ק"מ בלבד מהמלון. המרכז כולל אולם ספורט מקורה ואצטדיון. במרכז הספורט מתקיימים משחקי כדורסל, כדוריד, כדורגל, כמו גם קונצרטים.
במהלך עונת הקיץ, האורחים יכולים לדוג בנהר סאבה (Sava), הנמצא במרחק של 300 מ' בלבד משם, ואשדות הנהר אידאליים לשיט קיאקים, קאנו וראפטינג. מרכז הטניס ברסקוואר (Breskvar) והיפודרום סטוזיצה (Stozice Hippodrome) נמצאים גם הם במרחק של 300 מ' בלבד משם.

מיקום: ניתן להגיע אל אתר הנופש בקלות באמצעות כביש הטבעת המקיף את העיר, או באמצעות קווי האוטובוס 6, 8 ו-11 העוצרים מול האתר כל 15 דקות ופועלים עד חצות. כביש הטבעת של לובליאנה נמצא במרחק של ק"מ אחד משם ושדה התעופה ברניק (Brnik) נמצא במרחק של 15 ק"מ מהאתר.
שדה התעופה של לובליאנה במרחק 23 ק"מ, אגם בלד במרחק 52 ק"מ, אגם בוהיני 73 ק"מ.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..