מונטנגרו, ההרים השחורים, קוטור, פודגוריצה, טיבאת, בודווה, שייט באגם סקאדאר, פארק דורמיטור, חופשה עם ילדים במונטנגרו, ראפטינג וטיולי ג'יפים במונטנגרו, טיול מאורגן קרואטיה סלובניה ומונטנגרו

מלון הרמוניה במונטנגרו

מלון הרמוניה במונטנגרו

מלון הרמוניה (Hotel Harmonia by Dukley)

ממוקם בבודווה (Budva), במרחק של 100 מטרים מחוף דוקלי (Dukley Beach),

חדרי האירוח ממוזגים וכוללים ארון בגדים, קומקום, מיני בר, כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. חלק מהחדרים כוללים מטבח עם מדיח כלים, מקרר ותנור. האירוח כולל מצעים ומגבות.

כולל מסעדה, חניה פרטית, בר, טרקלין משותף, חדרי משפחה וטרסה. יש במקום האירוח דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, הסעות מ / אל נמל התעופה, כספומט ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית או מבופה ארוחת בוקר.

לרשותכם גם מרכז עסקים ושירות להשכרת רכב.

קבלו המלצות לחופשה  משפחתית במונטנגרו:

שיט באגם סקאדר

צאו לגלות את קסמיו של האגם הגדול בבלקן. חווית שיט נפלאה בין מרבדי חבצלות מים וצפיה בבעלי החיים של האגם. ניתן להצטרף לסיור היוצא מהעיירה וירפאזר.

סיור קיאקים מודרך במפרץ קוטור

חוויה ימית נהדרת במפרץ קוטור מנקודת המבט הייחודית של הקיאק. ניתן אף לבחור סיור מודרך בו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של המפרץ ולצפות בארכיטקטורה המדהימה של עיירות הימאים המסורתיות.

שיט במפרץ קוטור

עיירת הימאים העתיקה קוטור מקסימה ממנה תוכלו להצטרף לסיור שייט בסירה. הסיור לוקח אתכם לנופים ואטרקציות במפרץ קוטור, כגון – האי 'גברתנו של הסלעים', המערה הכחולה, אי הכליאה הישן מאמולה ועוד. בסיור תוכלו להנות גם מיופיים של מבני האבן העתיקים, ההרים העוצמתיים שמסביב ומהנוף הפנורמי הנפרש מלב הים.

אפשרות נוספת   לחוויה מרגשת ומאתגרת, הצטרפו לרפטינג בנהר הטרה המפורסם בקניון בעמוק ביותר באירופה. חווית הראפטינג תעניק לכם חוויה עוצמתי, עם לא מעט אקשן והמון תמונות מרהיבות שישאירו לכם זיכרון מתוק מחופשה במונטנגרו.

טיול יום בפארק דורמיטור

אם אתם לנים באזור מפרץ קוטור/בודווה אך אתם בכל זאת רוצים לראות את נופייה המרהיבים של צפון מונטנגרו, הצטרפו לטיול יומי מהמם ביופיו בפארק דורמיטור. יערות אורנים, אגמים מרהיבים, הקניון העמוק באירופה, מנזר חצוב בסלע וכפרים ציוריים הם רק חלק ממנת חלקו של צפון מונטנגרו. צאו לחקור את היופי הפראי של צפון מונטנגרו בסיור מודרך של כ- 13 שעות.

מידע נוסף לגבי מונטנגרו:

מרכז מונטנגרו – לב המדינה שבו שוכנות עיר הבירה פודגוריצה (Podgorica),, הבירה ההיסטורית צטינייה  (Cetinjeוהפארק התעשייתי ניקסיק (Nikšić). כאן תמצאו גם אתרי טבע יפהפיים כמו הפארק הלאומי של אגם סקאדר (Skadar Lake National Parkוהפארק הלאומי לובוצ'ן (Lovćen National Park)..

החוף הדרומי של מונטנגרו – חוף הים האדריאטי הסמוך לעיירות בר (Bar) ואולצין (Ulcinj), בה רוב התושבים הם ממוצא אלבני.

הרי צפון מונטנגרו – אזור זה שוכן כולו בין הרי האלפים הדינריים הידועים בטבע הפראי הבלתי נגוע שלהם. אחד מיעדי החובה כאן הוא קניון אגם טארה (Tara River Canyon) בפארק הלאומי דורמיטור.(Durmitor National Park) זבליאק (Žabljakהיא בירת ענפי ספורט החורף של מונטנגרו ועיירת סקי מבוקשת.

מפרץ קוטור (Bay of Kotor– מפרץ זה נחשב לאחד המפרצים היפים ביותר בכל אירופה וכולל בתוכו את פראסט (Perastוקוטור שהן אתרי מורשת עולם של אונסק"ו, וכן עיירות ים תיכוניות טיפוסיות נוספות.

ן

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..