מסלול למטייל העצמאי ליער השחור – גרמניה

  • היער השחור schwartzwald בגרמניה,  ממוקם בעמק הריין הינו אחד המקומות היפים והמתויירים בגרמניה כולה,  האזור מאז ומתמיד שימש לנופש ותוכלו למצוא בו עיירות נפלאות,  מרכזי ספא, מסלולי הליכה , שעוני קוקייה ושלל פעילויות.להלן מסלול מומלץ לנוסע העצמאי ביער השחור, עמק הריין, צרפת ושוויץ.יום 1.לאחר נחיתה בשטוטגרט ניסע לכיוון העיירה קרלסרואה, משם נמשיך לבאדן באדן עיר הספא המפורסמת ונמשיך בנסיעה על כביש B500  המפורסם, לקבל את נופי היער השחור והאווירה, יש הטוענים שזהו המסלול היפה ביותר ביער השחור, עולים על הר בולרהוה ואז הנסיעה על רכס ההרים עם הנוף הפנורמי המשקיף על עמק הריין , סיום בעיירה פרוידנשטאדט.

    יום 2. היום ניסע לדרום מזרח היער השחור, נעבור בעיירה באד דורהיים, עיירת ספא עם פארק מיים יפה, ניסע למפלי הריין הנפלאים בשפהאוזן ונסיים באגם קונסטנץ, סיור בעיירה ושייט קצר על האגם, ביקור בעיר לינדאו הממוקמת על אי במרכז קונסטנץ ובה עיר עתיקה עם בתים ציוריים.

    יום 3. שוויץ, נסיעה לכיוון אנגלברג, טיפוס על הר הטיטליס המתנשא לגובה של 3020 מטר ברכבלים וממנו ניתן להשקיף על הנוף, ביקור במערת הקרח וממשיכים ללוצרן, משם נמשיך לציריך.

    יום 4. ניסע בדרום היער השחור, ביקור באגם טיטיזי, על שפת האגם טיילת קסומה, ניתן לבקר  במפעל שעוני הקוקיה, ניתן להמשיך לגוטאך או טודנאו לגלוש ברכבת האלפינית במורד ההר  ולבקר במוזיאון הזכוכית, לבקר במפלי טרייברג ונסיים בביקור בעיר פרייבורג, כיכר מונסטר ומומלץ לבקר בקתדרלה הגותית המרשימה

    יום 5. מומלץ לבקר בפארק אירופה – פארק שעשועים מדהים שמייצג את כל ארצות אירופה, או לטייל עוד יום בעיירות גרפנהאוזן לידה גם אגם שלוכטזי הקטן, העירה סולמאר בה גם תוכלו לבקר במרחצאות, לשוט על אגם שלוכזה ולנסוע במסלול הקסום לעיירה וולדקירך ולעיירות סט פטר וסט מרגן.

    יום 6. ביקור באלזס והצד הצרפתי, ביקור בבאזל (גבול שוויץ\צרפת), המשך לעיירה אגווישיים, עיירה קסומה ובה ניתן לבקר במרכז היין, המשך לעיירה ריקוויר שיש הטוענים שהיא היפה ביותר באלזס, אז ניסע לאלזס ונעלה על דרך היין צפונה, ביקור בטירת קניגסבורג, העיירה אוברניי וסיום בשטרסבורג.

    יום 7. ביום האחרון נטייל בצפון היער השחור, ניתן לבקר באגם מומל-סי, לנסוע במסלול היקבים מסביב לבאדן באדן, לבקר בעיירה גנגנבך, להמשיך לשטוטגרט שם ניתן לבקר במוזיאון הרכב  ומשם נמשיך לשדה התעופה.

    –          המסלול הנ"ל הינו המלצה שיכולה להתאים גם לזוגות וגם למשפחות.
    –          האפשרות המומלצת למשפחות הינה לבצע את הטיול כמסלול כוכב כאשר הלינה תהיה במרכז באזור באד דורהיים (כפר הנופש אופינגן ) אגם טיטיזי או רזידנס אגווישיים באלזס.
    אנו מציעים מחיר של טוס וסע, המעוניינים יוכלו לקבל בתי מלון לאורך המסלול או בנקודה מרכזית לצורך טיולי כוכב.

    מחפשים דירות נופש ביער השחור? השאירו פרטים באתר וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון : 073-2575705

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..