חופשה משפחתית בצ'כיה, פראג עם ילדים, טיולים מאורגנים לצ'כיה, מדריך נסיעות לפראג, קארלו ויוארי, מרינה ליפנו, כפרי נופש בצ'כיה, דרום בוהמיה, כפרי נופש לנדל, ספא בקרלו ויוארי, כפר הנופש מרינה ליפנו, טיול יין בצ'כיה, טיול בירה בצ'כיה, הגולם, טיול בעקבות מורשת יהודית

פראג חופשה מושלמת PRAGUE

 

פראג נחשבת לאחת הערים היפות והרומנטיות באירופה. פראג בירת הרפובליקה הצ'כית משלבת בין תרבות, מסורת, אדריכלות וקולינריה לבין היסטוריה מרתקת ששרידיה מעטרים את העיר בתפאורה מהממת קתדרלות, כנסיות, מבצרים מקשטים את קו הרקיע של פראג ואלה הם שהעניקו לעיר פראג את הכינוי: "העיר הזהובה".

העיר נחלקת על ידי נהר הולטאבה שחוצה את העיר לשניים ומקשט את העיר גם בגשרים, כאשר המפורסם מכולם הינו גשר קארל "גשר האוהבים"

יופייה הקסום של פראג נתן השראה לאומני המריונטות "בובות על חוט" וגדולי היוצרים, ביניהם הסופר הידוע פרנץ קפקא, המלחין וולפגנג אמדאוס מוצרט ועוד

בנוסף לפראג עצמה, תוכלו לצרף גם טיול ברחבי צ'כיה במהלכו נראה את עיר האבירים ההיסטורית צ'סקי קרומלוב, נהנה מהמרחצאות בעיירת הספא קרלובי וארי, נטייל בטבע בין נהרות, מפלים ויערות ונתפעל מהעיר הקסומה פראג שמציעה חופשה מרתקת באירופה ולוקיישן שווה לצילומים.

והכי חשוב, צ'כיה עומדת לצד ישראל והיא יעד בטוח לישראלים !

 קפיצה קטנה לפראג רק  579 דולר לאדם בחדר זוגי במלון 3* איביס מאלה סטרנה מרכזי  (02-04/06).

 סופשבוע של חגיגות וקניות בפראג מלון 4* NH PRAGUE CITY  החל מ 779 דולר לאדם   (23/5-26/05)

טיול מאורגן 4 לילות בפראג על בסיס לינה וארוחת בוקר רק 799 דולר לאדם בחדר זוגי ! (16-20/6)

ניתן להזמין חופשה בשילוב הופעה: התקשרו ונשמח להציע חבילה ולשלב הופעות כולל כרטיסים לתיאטרון השחור.

מעבר לעיירות הנפלאות שניתן למצוא בצ'כיה כגון עיר המרחצאות קרלו ויוארי, ניתן להינות מטיולים רבים במדינה, טיולי טבע, טיולי אופניים, טיולי יין ובירה וכמובן אפשרות שילוב של כפר נופש וחופשה משפחתית.

המיקום המרכזי של צ'כיה והעלות הזולה גורמת לכך שטיולים רבים בכל אירופה מתחילים בטיסה לפראג ומשלבים טיול באוסטריה, גרמניה, הונגריה, פולין או סלובקיה.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..