דובאי, אבו דאבי, איחוד האמירויות, חופשה עם ילדים בדובאי, אטרקציות בדובאי, מלון אטלנטיס בדובאי, הבורג' חליפה, מלונות מומלצים בדובאי, טיול מאורגן לדובאי

איחוד האמירויות EMIRATES

אחד היעדים המפתיעים ביותר, בואו למסע קצר ולא תוכלו לחזור ללא ביקור.

מדובר בפדרציה של 7 אמירויות ההמוקמת בחלקו המזרחי של חצי האי ערב, בכניסה למפרץ הפרסי

האמירויות כוללות את דובאי DUBAI, אבו דאבי ABU DAHBI, שארג'ה SHARGA, עג'מאן, אום אל קווין, ראס אל חיימה ופוג'יירה.

איחוד האמירויות הכריזו על עצמאות מבריטניה ב 2 דצמבר 1791, בראש כל אמירות עומד שייח', כאשר בפועל השייח' של אבו דאבי הינו נשיא המדינה (השייח' הראשון היה מי שצירף את האמירויות ועמד בראשן), והשייח' של דובאי הינו ראש הממשלה.

כיום איחוד האמירויות הערביות היא מדינה מודרנית ברובה המייצאת נפט, עשירה מאוד ובעלת כלכלה מגוונת, דובאי התפתחה במיוחד ומהווה יעד אטרקטיבי לתיירים ואנשי עסקים.

אבו דאבי היא העיר והאמירות המרכזית באיחוד האמירויות ומשמשת כבירת המדינה. היא העיר הגדולה (מהווה כ80% משטח המדינה כולה) והעשירה ביותר באיחוד האמירויות

העיר החלה את דרכה כישוב קטן על חופי המפרץ הערבי וכיום נחשבת לעיר הכוללת מלונות מפוארים, אטרקציות ייחודיות, חופים מדהימים ועוד.
האמירות אבו דאבי מורכבת למעשה מיותר מ-200 איים (חלקם מלאכותיים) הנגישים בחלקם למבקרים במקום, כאשר האיים המוכרים ביותר בקרב התיירים הם:

  • האי יאס  – אי מלאכותי הכולל פארקי השעשועים פארק פרארי, פארק וורנר ברוס, פארק המים, מסלול פורמולה 1 ועוד – להזמנת חבילת פארקים ל 4 ימים אונליין לחצו כאן
  • האי סעדייאת – אי הכולל נופים מדהימים ואתרי נופש מפוארים

קישור לחבילות לאבו דאבי

דובאי היא אחת משבע האמירויות שיחד מרכיבות את מדינת איחוד האמירויות במפרץ הפרסי, אי שם בין עומאן לערב הסעודית, ולא רחוק גם מאיראן, השכנה שמעבר לים. איחוד האמירויות הערביות היא אחת המדינות העשירות ביותר בנפט בעולם, בטח ביחס לגודל האוכלוסייה (9.7 מיליון איש) – מקום 11 בעולם בדירוג התמ"ג לנפש. הרוב המוחלט של התושבים הם מוסלמים סונים, ויותר מ-90% מהם חיים בערים. כאמור, המדינה היא מוסלמית והמשטר הוא מלוכני

קישור לחבילות דובאי

דובאי ידועה בשל פרוייקט איי הדקל השאפתני שלה, במסגרתו נבנו שלושה איים מלאכותיים לא הרחק מהחוף, המשמשים למגורים, קניות ונופש. על אחד מהאיים ניצב המבנה המוכר ביותר בדובאי – מלון ברג' אלערב, המתהדר בדירוג היחיד מסוגו בעולם של שבעה כוכבים. אתר מרכזי נוסף בדובאי הוא שוק הזהב, בו ניצבים דוכנים על גבי דוכנים ובהם תכשיטי זהב מסנוורים. בנוסף לפעילויות ספורט המים הרבות המוצעות על החופים, דובאי מציעה פעילויות נוספות כמו ספארי במדבר – נסיעת שטח על דיונות חול ענקיות ובואדיות שבאזור ואפילו סקי, באתר מיוחד שהוקם באחד הקניונים.

יש הרבה דברים לראות באיחוד האמירויות, הן מבחינת הנוף הנפלא של כדור הארץ, בצירוף מיטב האטרקציות שנבנו על ידי האדם. החל מהמגדל הגדול בעולם בדובאי ועד מדבר החול הרציף הגדול ביותר בעולם בליווה אואזיס (שהיה סרט הסרט של כוכב הלכת ג'אקו במלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר). מרבית איחוד האמירויות הערביות שוכנת לחופי המפרץ הפרסי, למעט פוג'יירה השוכנת על מפרץ עומאן, ומציעה שתי חוויות של חופים יפים בשני מי המפרץ. הצד המערבי של נוף איחוד האמירויות הוא שטח חול, כאשר המדבר הרובע הריק מהווה את הצד הדרומי של איחוד האמירויות ומכיל כמה מדיונות החול הגדולות בעולם. דיונות החול המוזהבות מהוות מראה נפלא ומציעות טיולי ספארי הרפתקנים נהדרים אל מדבר המדבר. השטח הצפוני-מזרחי של הר הוא הררי, המציע פעילויות טיפוס הרים בראס אל-ח'יימה, כמו גם קו הרוכסן הארוך בעולם שיורה מראש ההר.

מלבד היופי הטבעי של המדבר הערבי והאזורים ההרריים בהרי אל חג'אר שעלולים להראות מסוכנים בגלל הסביבה הגסה והסביבה, איחוד האמירויות הערביות מציעה לתיירים חוויה חדשה לגמרי מבחינת מגורים נוחים עם גורדי שחקים ועלי סקיליה וקניונים עצומים ו פארקי שעשועים מקורים ענקיים כמו גם אתרי סקי מקורים שלמים במרכז המדבר!

יש גם איים מרובים סביב ערים באיחוד האמירויות. אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, מוקפת באיים טבעיים עם מנגרובים ירוקים המקיפים את העיר. המים המקיפים את אבו דאבי הם בצבע תכלת ונחשבים לאחד משוניות האלמוגים הגדולות ביותר באזור המפרץ הפרסי כולו. בדובאי וראס אל-ח'יימה, ישנם איים מעשה ידי אדם המשתרעים מהמדבר לים כמו פאלם ג'ומריה ואי מורג'אן, המאפשרים לאנשים להתגורר בסמיכות לים ולנוף הירוק כשהם מוקפים למדבר גס בדובאי. והרים מחוספסים בראס אל-ח'יימה ממש דרומית לשתי ערים בהתאמה.

אנחנו בעולמות נופש הפעלנו את הקשרים וביחד עם אחד הספקים החזקים והטובים ביותר באיחוד האמירויות נציע לכם חופשה לא נשכחת.

למרות הכל, חשוב להקפיד ולכבד את הנורמות, מדובר במדינה מוסלמית, אינכם רשאים להסתובב ברחבי העיר באופן לא מכבד (בהתאם לנורמות המקומיות,) מה שעליכם לדעת הוא שחשוב להיצמד לכמה נורמות חברתיות קצת יותר צנועות מאלו הנהוגות אצלנו; גילויי חיבה בפומבי נחשבים לעלבון כלפי התושבים, בנוסף, אם אתם מטיילים בהרכב זוגי, אל תמהרו להציג את עצמכם כלא-נשואים (בכל מקרה, סביר שלא ישאלו) ואל תתלבשו בצורה לא צנועה. בינינו, גם אם לא תקפידו על כך – אף אחד לא יסקול אתכם, אבל חשוב להבין איפה אתם נמצאים ולכבד את אורח החיים של המקומיים.

 

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..