חופשות יוקרה, המלונות הטובים בעולם, חופשות סקי בצרפת, סקי יוקרתי בצרפת, חופשות סקי באוסטריה, חופשות סקי בקנדה, חופשת סקי בקלגארי, שאלה פרטי מפנק, ספארי באפריקה, קלאב מד במלדיביים, קלאב רובינזון בטנזניה, חופשות סקי מומלצות, שייט ביאכטה, צלילה עם כרישים, טיסות פרטיות, איים פרטיים, גלפאגוס, כדורגל עם מסי, טניס עם רפאל נדאל, טיולי יין ואוכל מומלצים, חופשות העשירון העליון, חופשות חלומיות,

חופשות סקי באוסטריה

חופשת סקי באוסטריה משלבת בין הרים מושלגים במיוחד הרי הטירול , עיירות קסומות שמבטיחות חיי לילה תוססים ומערכת מעליות חדישה המשלבת בין מספר אתרי סקי שונים וכמובן גם פארקי סנובורד נפלאים.

המבחר הגדול של אתרי סקי ברמות שונות שמאפשרים גם שילוב של חופשה לכל המשפחה וסגנונות שונים של לינה החל מצימרים, פנסיונים, מועדונים כגן רובינזון ומלונות בכל הרמות – כל זה גורם לכך שאוסטריה מושכת גולשים ומאפשרת חבילות גלישה בכל הרמות.

קבוצות סקי בחנוכה תאריכים 20-27/12/24 קבוצת גלישה בעמק זילרטל   – החבילה כוללת טיסות ישירות למינכן עם לופטהנזה, 7 לילות במלון קולרהוף 4* על בסיס חצי פנסיון, 6 ימי סקי פס, 6 ימי הדרכת סקי, כמובן אפשרות לשימוש בספא ובבריכה.

מחירים לקבוצת הסקי של חנוכה – מבוגר 2735 יורו, ילד עד גיל 12 בחדר הורים 2195 יורו 

מצטרפים כשלישי או רביעי בחדר 2490 יורו

המחיר אינו כולל טיפים, ביטוחים , השכרת ציוד.

אנו מציעים חבילות סקי באוסטריה החל מ 1199 יורו לאדם הכוללים טיסת לופטהנזה (בשבת), 7 לילות מלון \ פנסיון , 6 ימי סקי פס והעברות.

לדוגמא מחיר לשבוע בתאריכים 14-21/12/24 בפנסיון הונסרהוף במאיירהופן במחיר של 1389 יורו

המחיר לאדם בחדר זוגי כולל טיסות לופטהנזה למינכן, 7 לילות במלון, סקי פס והעברות

המחיר כולל מזוודה וטרולי, אפשרות להטסת ציוד סקי

המחיר לא כולל ביטוח רפואי עם הרחבה לסקי, ביגוד סקי.

אופציות נוספות : הדרכה (הדרכה קבוצתית לסקי בתוספת של 120 יורו, סנובורד שעתיים ביום 5 ימים – 240 יורו ), ציוד סקי \ סנובורד ( 150 יורו )

חבילה זהה למלון 4* ניוהאוס זילרטל ריזורט במאיירהופן במחיר החל מ 1875 יורו לאדם בחדר זוגי.

אם אתם מעוניינים בחבילות אחרות , פנו אלינו לחבילות סקי נוספות במאיירהופן, אישגל, סנט אנטון, קיצביל או כל אתר שתבקשו

בנוסף אצלנו גם ניתן להזמין חופשה משפחתית בכפר הנופש באתר הסקי אלפנדורף אננברג, או חבילות לקלאב רובינזון

לבדיקת מצב השלג באתרי הסקי באוסטריה – מצלמות אתרי הסקי של אוסטריה

ניתן להציע גם חבילות המבוססות על טיסת לואו קוסט לממינגן, 7 לילות בבית הארחה על בסיס לינה וארוחת בוקר, 6 ימי סקי פס והעברות

לדוגמא חבילות לעיירת הסקי מאיירהופן – מלון מני גסטהאוס  בתאריכים 4-10/1/25  מחיר 1499 יורו לאדם בחדר זוגי

או חבילות המבוססות על טיסות לאינסברוק

חבילות לאתר הסקי סנט אנטון מלון ס'לנדהאוס 3*

בתאריכים 4-10/01/25 מחיר 1699 יורו לאדם בחדר זוגי

חודש ינואר                  מחיר 1799 יורו לאדם בחדר זוגי

מחיר לילד שלישי בחדר 1699 יורו

המחיר כולל טיסה ישירה לאינסברוק , 7 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר, 6 ימי סקיפס ארלברג, העברות

חבילות לאתר הסקי אישגל – מלון אלפנהוף 4*

בתאריכים  4-10/01/25 מחיר 1799 יורו לאדם בחדר זוגי

חודש ינואר                  מחיר 1999 יורו לאדם בחדר זוגי

חודש פברואר              מחיר 2099 יורו לאדם בחדר זוגי

חודש מרץ                 מחיר  1999 יורו לאדם בחדר זוגי

21-28/3                    מחיר 1929 יורו לאדם בחדר זוגי

המחיר כולל טיסה ישירה לאינסברוק , 7 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר, 6 ימי סקיפס VIPאישגל, העברות + כניסה לספא

  • בנוסף קיימות חבילות למשפחות בכפרי הנופש דוגמת אננברג ומונטפון. וכמובן ניתן לארגן חבילות לאתרים נוספים

ישנם מספר אתרי סקי באוסטריה והמפורסמים בהם :

סט. אנטון (St. Anton) – הנחשבת לאחת מעיירות הסקי היפות באירופה עם חיי לילה מדהימים, גובהה של העיירה כ- 1304 מ' מעל פני הים. אפשר ליהנות כאן מ- 260 ק"מ של מדרונות גלישה אליהם מגיעים ב-80 מעליות סקי, 180 ק"מ של שלג עמוק (Deep Snow) לגולשי סנובורד ולמחליקים מחפשי ריגושים. ישנם גם כ- 70 ק"מ של מסלולי הליכה. הרכבל הגבוה ביותר נמצא בגובה 2811 מ'. בעיירה 2  בתי ספר לסקי בעלי מוניטין מכובד מאוד. סנט אנטון ידועה ב חיי לילה סוערים המושכים אליה בלייני סקי וסנובורד וסלבריטאים מכל העולם.

אישגל, (Ischgl) – היתרון הגדול של הגולשים בעיירה הזו הינו האפשרות ל SKI IN SKI OUT, גלישה מהמלון שאינה קיימת בשאר אתרי הסקי באוסטריה, העיירה נמצאת בחלקו המערבי של הטירול בגובה 1377מ'. אתר הסקי אישגל חבר לעוד שלושה אתרים מפורסמים באלפים, דאבוס (Davos) בשווייץ, ואל ד'איזר (Val d'Isere) בצרפת ומדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio) באיטליה, במטרה משותפת לקדם את ענף הסנובורד וליצור בשביל הספורט הזה את המתקנים הטובים והמתקדמים ביותר. באישגל 200 ק"מ של מסלולי סקי ו-42 מעליות. עונת הסקי ארוכה ונמשכת מסוף נובמבר עד תחילת מאי. הסקי פס Silvretta מקנה גישה לכל המתקנים ומסלולי הסקי בכל האזור.

לך צורס (Zurs) אתר יוקרתי. הכפר צור, שגובהו 1720 מ', מוקף בפסגות הרי אלברג ומספק לשוהים בו תפאורה מושלמת ולמרות קוטנו יש בו מבחר נאה של בתי מלון ברמה גבוהה. בזכות מיקומו המצוין של הכפר מובטח בו יותר שלג מרוב האתרים האחרים באלפים והאתר גם ידוע בזכות כמות השלג העמוק שבו. הכפר נמצא כ- 3 שעות נסיעה מציריך וממינכן וכשעה אחת מאינסברוק.

זילרטל (Zillertal) – אתר הסקי זילרטל כולל את עיירת הסקי המפורסמת מאיירהופן ואת הקרחון הינטרטוקס, עיירת הסקי מאיירהופן (Mayrhofen)ממוקמת בחבל טירול בקצה עמק זילר, ונחשבת לבולטת בו. מסלולי הסקי בה (מסלולים כחולים, אדומים, שחורים, קרוס קאנטרי ומסלול חקירי) מתפרשים על פני כ-640 קילומטרים

אוברגורגל (Obergurgl) –  כפר סקי גבוה בגובה של 1900 מטר, אשר שמר על הקסם האלפיני המקורי שלו, עם נוף משגע של הקרחונים בכיוון הגבול עם איטליה. נוח לנחות באינסברוק ולהגיע אליו ברכב. בתיה"ס לסקי נחשבים מצוינים, מקום מצוין לגולשים ברמה בינונית.

בנוסף קיימים עוד אתרי סקי באזורים נוספים כגון אלפנדורף או זל אם סי באזור זלצבורג.

זאלבך (Saalbach): אתר סקי בגובה: 1,003 מ'  הכולל יותר מ-200 ק"מ של מסלולים ברמות שונות. העיירות המרכזיות המקושרות לאתר הסקי הזה, זאלבך והינטרגלם, שם ניתן לגלוש במזחלות שלג, להחליק על הקרח ועוד.

קפרון צל אם זה (Kaprun Zell Am See):  אזורי סקי מחוברים שמספקים כ-138 ק"מ של מסלולי סקי וסנובורד, מסלולי קורס קאנטרי וגם מסלולי הליכה וטיולים: הנקודה הגבוהה ביותר היא בגובה של כ-3,000 מטרים מעל פני הים. באזור זה באוסטריה זהו מתחם הסקי המחובר הגדול ביותר.

באד גשטיין (Bad Gastein): אתר שמצליח לשלב בין סקי למרחצאות – שילוב מוצלח מאד – כאשר בעיירת הספא יש 17 מעיינות תרמו מינרליים, הבריאים לגוף משלל בחינות. הקרבה לזלצבורג והעובדה שהמקום עמוס בשלג לכל אורכה של עונת הסקי מקנה לו עדיפות על פני אתרים רבים .

אנו מציעים חבילות סקי באוסטריה המתאימות לגולשים בכל הרמות ובכל הסגנונות, ונשמח להתאים לכם חבילת סקי באוסטריה שמתאימה לכם במיוחד.

לפרטים נוספים על הטיול:
טיולים נוספים שאולי יעניינו אותכם

אולי יעניין אתכם גם..